Dakendak Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Zo heb je er veel... GuildWars, ArchLord, Metin2,... Je moet echt precieser zijn... Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Zo heb je er veel... GuildWars, ArchLord, Metin2,... Je moet echt precieser zijn... maar in die spelletjes kan je geen vulkanen,tornado's,aardbevingen, enz. creeëren. het is een spel zoals tribes 2 waar je solo maar ook massive online kan spelen, maar geen MMO Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Geplaatst: 24 december 2009 we hebben het gevonden. het spel heet sacrifice en is een action/strategie spel. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 hallo, ik zoek een soort terrorist/politie game die uit 2002 of eerder komt waarschijnlijk. ik kan me nog herinneren dat er een level was waarbij de terroristen in een besneeuwde mapeen ufo moesten laten opstijgenen de police moesten ze tegenhouden en ik kan me nog een andere map herineren waarbij er een gebouw was dat de police de gijzelaars moesten bevrijden en de terroristen iets op een computer in een kamer moesten doen,wat weet ik neit meer. het spel had hele matige graphics dus ik denk dat het spel van voor 2002 is. je had ook geld in het spel zodat je wapens en granaten enzo kan kopen en kan me nog herinnern dat als je de map restart dat er dan steeds geld bijkwam(glitch volgensmij) en je kan maximaal $20.000 hebben. oja nu ik dit type herinner ik me nog een map waarbij een grote dam is. en er was ook een multiplayer maar in die tijd dat ik het spel speelde waren er ook al vrijwel geen spelers meer in MP(rond 2003-2004 dacht ik) hoop dat jullie hier wat mee kunnen. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Ik zit te denken om een nieuwe game te kopen ben best wel van van rpg en sommige shooters. Ik zit te twijfelen tussen Fable 2 en Borderlands. En zou graag de ups en downs weten van beide games. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 hallo, ik zoek een soort terrorist/politie game die uit 2002 of eerder komt waarschijnlijk. ik kan me nog herinneren dat er een level was waarbij de terroristen in een besneeuwde mapeen ufo moesten laten opstijgenen de police moesten ze tegenhouden en ik kan me nog een andere map herineren waarbij er een gebouw was dat de police de gijzelaars moesten bevrijden en de terroristen iets op een computer in een kamer moesten doen,wat weet ik neit meer. het spel had hele matige graphics dus ik denk dat het spel van voor 2002 is. je had ook geld in het spel zodat je wapens en granaten enzo kan kopen en kan me nog herinnern dat als je de map restart dat er dan steeds geld bijkwam(glitch volgensmij) en je kan maximaal $20.000 hebben. oja nu ik dit type herinner ik me nog een map waarbij een grote dam is. en er was ook een multiplayer maar in die tijd dat ik het spel speelde waren er ook al vrijwel geen spelers meer in MP(rond 2003-2004 dacht ik) hoop dat jullie hier wat mee kunnen. Het spel dat jij zoekt is 'Tactical ops: Assault on terror'. Er is een besneeuwde map met een UFO die de terroristen moetten laten opstijgen. Een gebouw met gijzelaars waren er zoveel. Maar de map die jij bedoelt is CIA want daar moesten de terroristen in de controlekamer hacken en een computer hacken. En door steeds op Page-Up te drukken kreeg je $1000,- bij om wapens van te kopen. Er is een grote Dam in het spel waarin je de kernreactor moet opblazen. Toen ik nog een tijdje terug sleepde waren er redelijk veel mensen online. Maar de SP is ook altijd leuk. Er zijn ook vele mod's voor Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 (bewerkt) hallo, ik zoek een soort terrorist/politie game die uit 2002 of eerder komt waarschijnlijk. ik kan me nog herinneren dat er een level was waarbij de terroristen in een besneeuwde mapeen ufo moesten laten opstijgenen de police moesten ze tegenhouden en ik kan me nog een andere map herineren waarbij er een gebouw was dat de police de gijzelaars moesten bevrijden en de terroristen iets op een computer in een kamer moesten doen,wat weet ik neit meer. het spel had hele matige graphics dus ik denk dat het spel van voor 2002 is. je had ook geld in het spel zodat je wapens en granaten enzo kan kopen en kan me nog herinnern dat als je de map restart dat er dan steeds geld bijkwam(glitch volgensmij) en je kan maximaal $20.000 hebben. oja nu ik dit type herinner ik me nog een map waarbij een grote dam is. en er was ook een multiplayer maar in die tijd dat ik het spel speelde waren er ook al vrijwel geen spelers meer in MP(rond 2003-2004 dacht ik) hoop dat jullie hier wat mee kunnen. Het spel dat jij zoekt is 'Tactical ops: Assault on terror'. Er is een besneeuwde map met een UFO die de terroristen moetten laten opstijgen. Een gebouw met gijzelaars waren er zoveel. Maar de map die jij bedoelt is CIA want daar moesten de terroristen in de controlekamer hacken en een computer hacken. En door steeds op Page-Up te drukken kreeg je $1000,- bij om wapens van te kopen. Er is een grote Dam in het spel waarin je de kernreactor moet opblazen. Toen ik nog een tijdje terug sleepde waren er redelijk veel mensen online. Maar de SP is ook altijd leuk. Er zijn ook vele mod's voor nice dankje die bedoelde ik inderdaad! edit@ik had het wel zo beetje goed van de tijd want hij komt ook uit 2002,precies goed gegokt Bewerkt: 30 december 2009 door thegodfather91 Reageren
FireFighter Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 (bewerkt) Beste forumgebruikers, Ik zoek al enige tijd naar een politie-simulatiespel. Ik heb al True Crime®: New York, maar ik vind dat spel niet zo leuk, vooral omdat het al een wat ouder spel is, dus de graphics niet echt goed zijn. Ik ben dus op zoek naar een True Crime®: New York maar dan met betere graphics. Het lieftst voor de PS3, maar de PC is ook goed. Ik heb ook al de Police mod voor ArmA: Armed Assault. Hé! Wie heeft mijn topic verijderd en het bericht hier naartoe verplaatst? Alvast bedankt! Mvg, FireFighter Bewerkt: 31 december 2009 door FireFighter Reageren
Doesthematter Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Is the Saboteur een game die zo goed is dat je het gelijk moet kopen, of is het wachten tot het in de budgetbakken ligt. Wat vinden jullie? Het is wel van eagames en die staan niet zo bekend om hun vrije wereld games... Reageren
Cryde Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 http://www.gtaforum.nl/topic/107901-the-saboteur/ Reageren
Doesthematter Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 http://www.gtaforum.nl/topic/107901-the-saboteur/ Dank! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Hallo, Ik zoek een Action/RPG/Free Roaming game die ik voor niet meer dan 15 euro kan krijgen Graag geen GTA want die heb ik al Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Hallo, Ik zoek een goede RTS, Het moet een beetje op CnC ,Age of empires of Starcraft/warcraft 3 lijken ik wil wel graag basissen kunnen bouwen. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 19 januari 2010 Rapport Geplaatst: 19 januari 2010 (bewerkt) Is anno 1404 niet wat voor jou? De nadruk ligt vooral op dingen bouwen, maar het militaire aspect is enigszins beperkt. @Zamg0d1 is Star Wars Knights of the Old Republic niet iets voor jou, is toch wel een legendarische RPG die tegenwoordig voor een zeer kleine prijs beschikbaar is. Bewerkt: 19 januari 2010 door S.W.A.T. Reageren
Damos Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Ik zoek een game. Ik zit te twijfelen tussen: Assassin's creed 2, Fifa 10 en Cities XL. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.