Hayte Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Wat voor games vind je leuk en wat voor games heb je al? Zo kunnen wij een beter beeld vormen van jouw interesses in spellen Reageren
flippie13 Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Hangt ervan af wat je wil, wil je lekker rondrennen en mensen de kop erafhakken met ACII, of wil je als FC knudde scoren in het goal bij Manchester United? Of natuurlijk wannabe burgemeester zijn Oftewel, knudde vraag = knudde antwoord, beschrijf wat je precies wilt, waar je precies van houd, en datsoort dingen P.s, ik ben te lui om te zoeken maar ik ben aardig zeker dat er al een soort gelijk algemeen topic over was. Reageren
Damos Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Kijk dat is het nou net ik zat tussen die te twijfelen omdat ik city builders leuk vind maar ik heb ook Assassins creed gespeeld en wou het vervolg ook eens hebben. Fifa 10 wil ik zoiezo kopen want ik heb alle fifa's to nu toe. Reageren
Rullez Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Zelf heb ik Fifa 10 en Assassins Creed 2 beide gespeeld en vind dat je voor Assassins Creed 2 het meeste waar krijg voor je geld. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Kijk dat is het nou net ik zat tussen die te twijfelen omdat ik city builders leuk vind maar ik heb ook Assassins creed gespeeld en wou het vervolg ook eens hebben. Fifa 10 wil ik zoiezo kopen want ik heb alle fifa's to nu toe. Lijkt mij ook. AC2 is een mooi spel. En ik zie dat je er best fan van bent. Ik vind het een aanrader. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 AC2 komt in februari toch ook uit voor de PC? Reageren
RS-modder Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Hey, Ik zoek een game die een beetje lijkt op het spel James Bond: Nightfire. Dat je bijv. heel stil ergens naar binnen moet gaan, pasjes stelen om ergens naar binnen te komen, dingen doorbranden met je horloge enz. Kent iemand een spel die hier een beetje op lijkt? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 AC2 komt in februari toch ook uit voor de PC? Jep 26 februari om precies te zijn. Reageren
RS-modder Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Ik dacht dat AC 2 voor de pc pas op 4 maart uit komt hier Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Ik heb het even nagekeken en je hebt gelijk, die site waar ik eerst keek had waarschijnlijk een verkeerde datum ingevuld. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Hey, Ik zoek een game die een beetje lijkt op het spel James Bond: Nightfire. Dat je bijv. heel stil ergens naar binnen moet gaan, pasjes stelen om ergens naar binnen te komen, dingen doorbranden met je horloge enz. Kent iemand een spel die hier een beetje op lijkt? Tom Clancy's Splinter Cell oid? Reageren
RS-modder Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Ik zal er eens naar kijken Reageren
vice infernusX Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 (bewerkt) kan iemand me helpen. ik wil een nieuwe game kopen en ik weet niet welke ik moet kiezen misschien weten jullie ook een adner spel. ik hou van realistische shooters of actiegames jammer genoeg zijn de exclusives van de PS3 meer mijn ding(zoals Uncharted 2 en Heavy Rain) wat zou ik toch graag willen dat Uncharted naar xbox360 kwam ik heb Uncharted 2 niet gespeeld maar deel 1 wel en die is vet!!! ik ben gek op gtagames en verder heb ik niet echt zulke andere leuke spellen ik wil tussen deze games kiezen kunnen jullie me helpen welke game is het geld waard: - Mafia 2 - Assassins creed 2 - Red Dead Redemption - Splinter cell conviction Edit: Budget: €105 euro Bewerkt: 28 januari 2010 door vice infernusX Reageren
GTA freakje Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Hallo iedereen, Ik vind rts games erg leuk om te doen. Ik vroeg me af of er ook nog iets was van een rts game in de ruimte. Een space RTS die lijkt op age of empires zou goed zijn. Reageren
Dakendak Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Moest ik tussen die 4 kiezen, zou ik voor Red Dead Redemption gaan, en later, als het afgeprijst is (of je weer geld hebt) Mafia 2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.