Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat voor games vind je leuk en wat voor games heb je al?

Zo kunnen wij een beter beeld vormen van jouw interesses in spellen :)

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scarface92

36

• .Stan

34

• DenkaanHenk

33

• -Matthijs-

31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Hangt ervan af wat je wil, wil je lekker rondrennen en mensen de kop erafhakken met ACII, of wil je als FC knudde scoren in het goal bij Manchester United? Of natuurlijk wannabe burgemeester zijn :puh:

Oftewel, knudde vraag = knudde antwoord, beschrijf wat je precies wilt, waar je precies van houd, en datsoort dingen ;)

P.s, ik ben te lui om te zoeken maar ik ben aardig zeker dat er al een soort gelijk algemeen topic over was.

Geplaatst:

Kijk dat is het nou net ik zat tussen die te twijfelen omdat ik city builders leuk vind maar ik heb ook Assassins creed gespeeld en wou het vervolg ook eens hebben. Fifa 10 wil ik zoiezo kopen want ik heb alle fifa's to nu toe.

Geplaatst:

Zelf heb ik Fifa 10 en Assassins Creed 2 beide gespeeld en vind dat je voor Assassins Creed 2 het meeste waar krijg voor je geld.

Geplaatst:

Kijk dat is het nou net ik zat tussen die te twijfelen omdat ik city builders leuk vind maar ik heb ook Assassins creed gespeeld en wou het vervolg ook eens hebben. Fifa 10 wil ik zoiezo kopen want ik heb alle fifa's to nu toe.

Lijkt mij ook. AC2 is een mooi spel. En ik zie dat je er best fan van bent. Ik vind het een aanrader.

Geplaatst:

Hey,

Ik zoek een game die een beetje lijkt op het spel James Bond: Nightfire.

Dat je bijv. heel stil ergens naar binnen moet gaan, pasjes stelen om ergens naar binnen te komen, dingen doorbranden met je horloge enz.

Kent iemand een spel die hier een beetje op lijkt?

Geplaatst:

Ik heb het even nagekeken en je hebt gelijk, die site waar ik eerst keek had waarschijnlijk een verkeerde datum ingevuld.

Geplaatst:

Hey,

Ik zoek een game die een beetje lijkt op het spel James Bond: Nightfire.

Dat je bijv. heel stil ergens naar binnen moet gaan, pasjes stelen om ergens naar binnen te komen, dingen doorbranden met je horloge enz.

Kent iemand een spel die hier een beetje op lijkt?

Tom Clancy's Splinter Cell oid?

Geplaatst: (bewerkt)

kan iemand me helpen.

ik wil een nieuwe game kopen en ik weet niet welke ik moet kiezen

misschien weten jullie ook een adner spel.

ik hou van realistische shooters of actiegames

jammer genoeg zijn de exclusives van de PS3 meer mijn ding(zoals Uncharted 2 en Heavy Rain)

wat zou ik toch graag willen dat Uncharted naar xbox360 kwam

ik heb Uncharted 2 niet gespeeld maar deel 1 wel en die is vet!!!

ik ben gek op gtagames en verder heb ik niet echt zulke andere leuke spellen

ik wil tussen deze games kiezen kunnen jullie me helpen

welke game is het geld waard:

- Mafia 2

- Assassins creed 2

- Red Dead Redemption

- Splinter cell conviction

Edit: Budget: €105 euro :klap:

Bewerkt: door vice infernusX
Geplaatst:

Hallo iedereen,

Ik vind rts games erg leuk om te doen. Ik vroeg me af of er ook nog iets was van een rts game in de ruimte. Een space RTS die lijkt op age of empires zou goed zijn.

Geplaatst:

Moest ik tussen die 4 kiezen, zou ik voor Red Dead Redemption gaan, en later, als het afgeprijst is (of je weer geld hebt) Mafia 2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...