Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik zoek een game die een beetje lijkt op het spel James Bond: Nightfire.

Dat je bijv. heel stil ergens naar binnen moet gaan, pasjes stelen om ergens naar binnen te komen, dingen doorbranden met je horloge enz.

Kent iemand een spel die hier een beetje op lijkt?

Hitman: Blood Money?

Blood money heb ik alleen gespeeld, de andere niet. ( Er zijn dus meer soorten van Hitman :clown: )

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scarface92

36

• .Stan

34

• DenkaanHenk

33

• -Matthijs-

31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Hallo,

Ik zoek een paar games voor de PSP en PS2. Graag iets in de Sandbox sfeer. Ik kijk niet naar geld of wat dan ook. Als het maar leuk is.

Wat ik al heb:

GTA San Andreas

GTA Vice City

GTA 3

GTA Vice City Stories

GTA Liberty City Stories

GTA Chinatown Wars

Scarface The World Is Yours

The Godfather (PS2)

Mercenaries

Ik zoek meer. Weet iemand wat leuks?

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Hey,

Ik zoek een game die een beetje lijkt op het spel James Bond: Nightfire.

Dat je bijv. heel stil ergens naar binnen moet gaan, pasjes stelen om ergens naar binnen te komen, dingen doorbranden met je horloge enz.

Kent iemand een spel die hier een beetje op lijkt?

Hitman: Blood Money?

Blood money heb ik alleen gespeeld, de andere niet. ( Er zijn dus meer soorten van Hitman :clown: )

Die heb ik al helemaal uitgespeeld :cry:

Geplaatst:

Wat dacht je van Syphon Filter? Gabe Logan is net James Bond, alleen dan professioneler als het om games gaat.

Geplaatst:

Hallo iedereen,

Ik vind rts games erg leuk om te doen. Ik vroeg me af of er ook nog iets was van een rts game in de ruimte. Een space RTS die lijkt op age of empires zou goed zijn.

Homeworld 2. Komt wel uit 2005, maar de graphics zijn nog steeds prachtig (als je niet te ver inzoomt op de schepen :puh:). Echt een spel wat ik vaak uit de kast haal.

Geplaatst:

Hallo,

Ik zoek een paar games voor de PSP en PS2. Graag iets in de Sandbox sfeer. Ik kijk niet naar geld of wat dan ook. Als het maar leuk is.

Ik denk dat het spel 'Just Cause' wel wat voor jou is. Just Cause heeft een free roaming-actie genre en aangezien je daar naar vroeg is dit de juiste keuze. Het is een game uit 2006 die beschikbaar is voor de PC, PlayStation 2, de Xbox en de Xbox 360. Je speelt als Rico Rodriguez die opdrachten van verschillende mensen moet voltooien. Het is een spel met veel actie en vrijheid, zo kun je lopen op spierwitte stranden en heb je een prachtig uitzicht over de mooie blauwe zee. Het sfeertje is goed in deze game en de besturing is niet al te moeilijk. Aangezien dit spel al meer dan 3 jaar oud is heb je hem voor een zacht prijsje in huis! :D

Ga voor meer info over dit spel naar ->deze<- site.

Geplaatst:

Ik zoek een leuk schietspel met veel missies, dus niet zoals MW2 die je al in 4 uurtjes hebt uitgespeeld

Geplaatst:

Ik zoek het spel Test Drive Unlimited op de PC, maar hij's nergens meer te koop, niet bij Intertoys, dixons, bart smit... Ik kan het wel vragen bij Gamemania maar die zullen em waarschijnlijk ook niet meer verkopen. Weet iemand een internetshop waar ik em kan kopen, en vertrouwenlijk is?

Geplaatst: (bewerkt)

Console: PSP

Maximum prijs: 37 euro

Winkel: Playstation Store

Game: Ik wil die Jak and Daxter game voor PSP kopen of een racegame, maar ik weet echt niet wat te kiezen. Iemand suggesties? Onder andere Gran Turismo spreekt me wel aan, maar reviews voor PSP games vallen altijd nogal tegen..

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Game: Ik wil die Jak and Daxter game voor PSP kopen of een racegame, maar ik weet echt neit wat te kiezen. Iemand suggesties? Onder andere Gran Turismo spreekt me wel aan, maar reviews voor PSP games vallen altijd nogal tegen..

Ik vond Daxter voor de PSP altijd wel leuk, Gran Turismo is niet echt een spel voor de PSP. GT4 vond ik op de PS2 top, maar voor de PSP hoef ik dat spel niet. Ik koop meestal alleen voetbalgames, omdat de PSP review inderdaad snel kunnen tegenvallen. Natuurlijk kun je ook LBP nemen, dat is een top-game, maar veel mensen hebben dat spel al. Als je echt moet kiezen tussen JAD of GT, zou ik voor JAD kiezen.

Geplaatst:

Dank je wel GrandTheftTwano! Ik zal eens even kijken. Misschien iets anders in de Sandbox genre? True Crime New York City en Driver 76 ga ik nog kopen, maar verder zie ik niks leuks.

Geplaatst:

Wat dacht je van Syphon Filter? Gabe Logan is net James Bond, alleen dan professioneler als het om games gaat.

Oke ik zoek dus een spel.

PC, PS2 of PSP

Voor de Pc moet het spel Niet te hooge systeem eisen hebben. Ik kan GTA IV nog maar net aan.

Iets met een vrije omgeving. First person, third person, Shooter.

Of een soort van RPG

Een stealth game is ook goed

Of gewoon een FPS shooter.

Adventure game vind ik ook oke.

Ik zal maar zeggen. Kom maar op met de suggesties. Echt veel games kunnen bij mij wel door komen.

Geplaatst:

Game: Ik wil die Jak and Daxter game voor PSP kopen of een racegame, maar ik weet echt neit wat te kiezen. Iemand suggesties? Onder andere Gran Turismo spreekt me wel aan, maar reviews voor PSP games vallen altijd nogal tegen..

Ik vond Daxter voor de PSP altijd wel leuk, Gran Turismo is niet echt een spel voor de PSP. GT4 vond ik op de PS2 top, maar voor de PSP hoef ik dat spel niet. Ik koop meestal alleen voetbalgames, omdat de PSP review inderdaad snel kunnen tegenvallen. Natuurlijk kun je ook LBP nemen, dat is een top-game, maar veel mensen hebben dat spel al. Als je echt moet kiezen tussen JAD of GT, zou ik voor JAD kiezen.

Daxter heb ik al, en LBP lijkt niet echt iets voor mij. Ik zou het liefst een racegame willen kopen, iets als NFS of Burnout.

Geplaatst: (bewerkt)

MP. Ooit al eens Midnight club gespeeld.

MC 3: Dub edition (PSP)

Grote hoeveelheid voertuigen. Van kleine wagentjes Tot grote hummers en zelfs motoren.

De hoeveelheid modificaties die je kan maken is bijna oneindig. Bijna geen wagen is hetzelfde dan iemand anders op aarde. En zelfs je kentekenplaat is aan te passen.

3 steden om in te rijden. Met ieder zijn eigen plus en minpunten. Maar altijd wel leuk om in te rijden.

Open omgeving.

20 collectables in iedere stad. Ook leuk om die te zoeken.

MC: Los Angeles

Redelijke hoeveelheid wagens (minder dan Midnight club 3). Nog steeds van klein tot motor.

Maar de hoeveelheid modificaties per wagen zijn groter geworden. Met mooiere kentekenplaten. Je kan echt de details veranderen.

2 steden om in te rijden. Los Angeles en Tokyo (Tokyo FTW).

Nog steeds een open omgeving die groter lijkt dan in 3 was.

En nog steeds in iedere stad zijn er collectables. Leuk om te zoeken. En leuk om dan die speciale prijs te innen.

Zelf vind ik Los Angeles leuker.

Maar dat is dan vooral omdat het was mooier is dan 3. Er meer modificaties zijn voor je wagens en de open omgeving gewoon mooi is afgewerkt.

En het heeft Tokyo :D

Bewerkt: door Rinaldootje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...