vice infernusX Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 ik kan maar niet kiezen welk spel ik over 2 maanden zal kopen: Red Dead Redemption of Splinter Cell Conviction Red Dead Redemption: 29 april Splinter Cell Conviction: ergens begin april Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 Ligt eraan van welke genre je het meeste leuk vindt. Red Dead Redemption wordt net als GTA gewoon een sandbox-spel, en Splinter Cell Conviction is een stealth/action-spel. Ikzelf zal kiezen voor Red Dead Redemption. Reageren
Basssss Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Ik zoek een RTS spel voor op m'n laptop met niet te hoge eisen. Eén belangrijke eis is dat ik de vijandige basis lekker veel kan bombarderen met vliegtuigen. (Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar een WW2 RTS, maar dit is niet verplicht.) Ook moeten er genoeg verschillende units zijn en het moet een leuke gameplay hebben. Het hoeft niet 3D te zijn, maar dat is wel leuker met vliegtuigen. M'n laptop kan GTA San Andreas op medium aan, maar als jullie preciezere specs willen kan ik daar wel eventjes achteraan gaan. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 (bewerkt) weet iemand leuke zombie games voor op de PC? wel in 3D graag (dus niet plants vs zombies) en ook geen Left 4 dead want die heb ik al Bewerkt: 13 maart 2010 door lennart1995 Reageren
ColaGlas Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Killing Floor. Deze kan je voor minder dan €20 bij Steam kopen. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Killing Floor. Deze kan je voor minder dan €20 bij Steam kopen. die heb ik al. das echt een leuk spel Reageren
jvj Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Saints Row 2 heeft een minigame met zombies afslachten. 20€ voor de hele game. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Saints Row 2 heeft een minigame met zombies afslachten. 20€ voor de hele game. om die game alleen voor die zombie dinges te kopen. dan hoef ik hem niet hoor gwn echt puur zombie Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Left 4 Dead 2 is idd goed. Reageren
Thundercover Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Verplaatst naar Games Info & Chat. >>> Door Visser23: Dank voor het verplaatsen Ik heb de 2 topics even samengevoegd. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 hallo, ik zoek een game waarbij je als speciale eenheid terroristen moet uitschakelen en gijzelaars moet bevrijden of iets in die richting. en ik zoek nog een goede freeroiming game maar de volgende heb ik al: -GTA's -scarface -thegodfather 1 en 2 -met mafia hoef je niet aan te komen -saints row 1 en 2 -just couse 1 (2 hoef je niet te noemen want die weet ik al) en het liefst een beetje nieuw maar dat hoeft niet. Reageren
Hayte Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 Het eerste spel doet me zo ongelooflijk veel denken aan Counter Strike. Was initieel een mod voor Half-Life, maar is inmiddels uitgegroeid tot een "legende". Het tweede spel... APB misschien? Al is die nog niet uit. Of wat dacht je van de Driver serie? Iets wat vergelijkbaar is met Just Cause 2 is de Mercaneries serie. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 hallo, ik zoek een game waarbij je als speciale eenheid terroristen moet uitschakelen en gijzelaars moet bevrijden of iets in die richting. en ik zoek nog een goede freeroiming game maar de volgende heb ik al: -GTA's -scarface -thegodfather 1 en 2 -met mafia hoef je niet aan te komen -saints row 1 en 2 -just couse 1 (2 hoef je niet te noemen want die weet ik al) en het liefst een beetje nieuw maar dat hoeft niet. Just Cause 2 word een Free roaming game. Deze komt eind maart in de winkels En zoals hierboven al werd gezegd misschien is Counter strike wel wat voor jou want dat klopt precies met jou beschrijving. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 hallo, ik zoek een game waarbij je als speciale eenheid terroristen moet uitschakelen en gijzelaars moet bevrijden of iets in die richting. en ik zoek nog een goede freeroiming game maar de volgende heb ik al: -GTA's -scarface -thegodfather 1 en 2 -met mafia hoef je niet aan te komen -saints row 1 en 2 -just couse 1 (2 hoef je niet te noemen want die weet ik al) en het liefst een beetje nieuw maar dat hoeft niet. Just Cause 2 word een Free roaming game. Deze komt eind maart in de winkels En zoals hierboven al werd gezegd misschien is Counter strike wel wat voor jou want dat klopt precies met jou beschrijving. ik zei in mijn post dat just couse 2 niet genoemd hoef te worden en daarboven:CS lijkt me niet veel en APB is toch voor online en xbox only? meer spellen als jullie dat weten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.