ArticLight Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Sniper Elite, Operation Flashpoint, America's Army, Insurgency: Modern Infantry Combat (Half Life 2 mod), Rainbow Six (Raven Shield), Ghost Recon. Of JFK Reloaded. Reageren
Twister24 Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Ik heb nu Counter Strike Source Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Ik wil weer eens een horror game spelen Weet iemand van jullie een goede horror game die veel schrikmomenten bevat? Het mag op de platformen ps3 of psp. Alvast bedankt. Reageren
Nissan Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Jij hebt zeker de Resident Evil serie over het hoofd gezien. Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Jij hebt zeker de Resident Evil serie over het hoofd gezien. Ik kan die serie wel, maar ik had gelezen dat deel 5 niet zo eng was als de oudere delen van resident evil. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Ik spring altijd een gat in de lucht bij de PS3-game F.E.A.R 2: Project Origin. Heerlijk horrorspel Reageren
Flokkert Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Ik spring altijd een gat in de lucht bij de PS3-game F.E.A.R 2: Project Origin. Heerlijk horrorspel Dat spel heb bij een vriend van me gedaan, Echt soms schrik je je gewoon dood Reageren
Deluxo Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 @Hierboven: F.E.A.R. 2 is echt een aanrader en het is een geweldige shooter. Heb hem voor de PC. Wie weet een leuk spel voor mij? Het moet MMORPG of (MMO)FPS zijn. Het moet een multiplayer functie hebben. Je moet een beetje snel kunnen levelen. Heb geen zin in spellen waarmee je jaren door kan gaan. De graphics moeten een beetje realistisch zijn. Het spel moet actief zijn in Multiplayer. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 Wie weet er leuke zombie games zoals killing floor? hoeft niet perse online te gaan maar gwn ff als voorbeeld Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 Heb je al left 4 dead 2 of 1 geprobeerd? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 Wie weet er nog een spel dat je je basis moet uitbreiden en dan wellicht andere dingen kan overnemen en dat je kan groeien zegmaar? Het kan ook gewoon een internet spelletje zijn zoals tribal wars. Reageren
Twister24 Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 Wie weet er nog een spel dat je je basis moet uitbreiden en dan wellicht andere dingen kan overnemen en dat je kan groeien zegmaar? Het kan ook gewoon een internet spelletje zijn zoals tribal wars. Command & Conquer of Age of Empires series! Aanradertje! Goedkoop te scoren bij sommige winkels! Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 Ik spring altijd een gat in de lucht bij de PS3-game F.E.A.R 2: Project Origin. Heerlijk horrorspel Dat spel heb bij een vriend van me gedaan, Echt soms schrik je je gewoon dood @Hierboven: F.E.A.R. 2 is echt een aanrader en het is een geweldige shooter. Heb hem voor de PC. Okay, F.E.A.R. 2 is dus echt een goed horrorspel, maar om het verhaal te kunnen volgen moet ik dan ook niet deel 1 kopen, of is dat niet zo goed spel? Reageren
Deluxo Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Geplaatst: 30 april 2010 (bewerkt) Ik zou inderdaad eerst F.E.A.R. 1 kopen. Ik heb beide spellen gespeeld, maar volgens mij maakt het eigenlijk niet uit als je het verhaal wil volgen. Bewerkt: 30 april 2010 door Deluxo Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Wie weet er nog een spel dat je je basis moet uitbreiden en dan wellicht andere dingen kan overnemen en dat je kan groeien zegmaar? Het kan ook gewoon een internet spelletje zijn zoals tribal wars. Command & Conquer of Age of Empires series! Aanradertje! Goedkoop te scoren bij sommige winkels! Ja die ken ik al ja, bedankt. Nog meer? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.