Twister24 Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Ik zoek een game waarbij je als parachutist bent. Het liefst dat je bij het leger hoort als paratrooper zeg maar. Je moet wel uit een vliegtuig springen! Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Als je graag parachute wil springen, raad ik je Just Cause 2 aan. Op elke moment kan je de parachute activeren of zelf een vliegtuig pakken, eruit springen een een basis overvallen. Weet niet precies of je dit zoekt, maar komt aardig in de buurt. Reageren
Hiphoppah Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Heey Weet iemand of er een pakket is te kopen met alle GTA's voor Playstion? (of evt. PC). GTA I, GTA II, Liberty City, Vice City, San Andreas. Hiphoppah Reageren
Forumrunner Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Ik zoek een game waarbij je als parachutist bent. Het liefst dat je bij het leger hoort als paratrooper zeg maar. Je moet wel uit een vliegtuig springen! Medal of Honor : Airborne Reageren
GTAkris Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Ik zoek een vette vlieg game, waar je in een vliegtuig moet vliegen en in de cockpit, dingen regelen enz. Voor de Xbox 360. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Ik zoek een vette vlieg game, waar je in een vliegtuig moet vliegen en in de cockpit, dingen regelen enz. Voor de Xbox 360. Hier wat Xbox360 vliegspellen. HAWX is wel een goede al zeg ik het zelf. Reageren
Hayte Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 Ik zeg Ace Combat, echt een fantastisch spel. Vooral geen Blazing Angels halen, de besturing is te simpel, wat het gewoon niet uitdagend en leuk maakt. Reageren
Pesimist Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 (bewerkt) r Bewerkt: 1 juni 2010 door musii42 Reageren
Hayte Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 Niet echt samoerais (al zal je dit wel via DLC's kunnen downloaden), maar ooit Oblivion gespeeld? Reageren
Pesimist Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 (bewerkt) Niet echt samoerais (al zal je dit wel via DLC's kunnen downloaden), maar ooit Oblivion gespeeld? Bewerkt: 1 juni 2010 door musii42 Reageren
Twister24 Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Niet echt samoerais (al zal je dit wel via DLC's kunnen downloaden), maar ooit Oblivion gespeeld? nope nog niet gespeeld maar speel al een andere rpg ik wil meer zoals age of emprie maar dan samurais en zo Lord of the Rings moet je dan hebben! Reageren
Dakendak Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Niet echt samoerais (al zal je dit wel via DLC's kunnen downloaden), maar ooit Oblivion gespeeld? nope nog niet gespeeld maar speel al een andere rpg ik wil meer zoals age of emprie maar dan samurais en zo Lord of the Rings moet je dan hebben! Wat heeft dat nu met samurais te maken Op de PC: Metin2 (gratis, MMORPG) op de PS3 is er net een demo van een spel, alleen weet ik de naam niet meer. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Ik heb vandaag eventjes de Kane&Lynch: Dead man-demo gespeeld, en het sprak me wel aan. Jammer vind ik het schietsysteem niet bijzonder. Ik zoek dus een game voor PS3 met volgende elementen: - Third-person shooter - Moderne stad - Er kan veel kapot Alvast bedankt Reageren
Hayte Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Red Faction Guerilla is een third person shooter op mars waar bijna alles wat je ziet kapot gemaakt kan worden. Lijkt je dat iets? Reageren
nassim. Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 Ik zoek een goede anime-based RPG/normale RPG voor de Nintendo DS. Somebody some clues? :3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.