Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zoek een game waarbij je als parachutist bent.

Het liefst dat je bij het leger hoort als paratrooper zeg maar.

Je moet wel uit een vliegtuig springen!

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scarface92

36

• .Stan

34

• DenkaanHenk

33

• -Matthijs-

31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Als je graag parachute wil springen, raad ik je Just Cause 2 aan. Op elke moment kan je de parachute activeren of zelf een vliegtuig pakken, eruit springen een een basis overvallen. Weet niet precies of je dit zoekt, maar komt aardig in de buurt.

Geplaatst:

Heey

Weet iemand of er een pakket is te kopen met alle GTA's voor Playstion? (of evt. PC).

GTA I, GTA II, Liberty City, Vice City, San Andreas.

Hiphoppah

Geplaatst:

Ik zoek een game waarbij je als parachutist bent.

Het liefst dat je bij het leger hoort als paratrooper zeg maar.

Je moet wel uit een vliegtuig springen!

Medal of Honor : Airborne

Geplaatst:

Ik zoek een vette vlieg game, waar je in een vliegtuig moet vliegen en in de cockpit, dingen regelen enz.

Voor de Xbox 360.

Geplaatst:

Ik zoek een vette vlieg game, waar je in een vliegtuig moet vliegen en in de cockpit, dingen regelen enz.

Voor de Xbox 360.

Hier wat Xbox360 vliegspellen. HAWX is wel een goede al zeg ik het zelf.

Geplaatst:

Ik zeg Ace Combat, echt een fantastisch spel. Vooral geen Blazing Angels halen, de besturing is te simpel, wat het gewoon niet uitdagend en leuk maakt.

Geplaatst:

Niet echt samoerais (al zal je dit wel via DLC's kunnen downloaden), maar ooit Oblivion gespeeld?

Geplaatst: (bewerkt)

Niet echt samoerais (al zal je dit wel via DLC's kunnen downloaden), maar ooit Oblivion gespeeld?

Bewerkt: door musii42
Geplaatst:

nope nog niet gespeeld maar speel al een andere rpg ik wil meer zoals age of emprie maar dan samurais en zo

Lord of the Rings moet je dan hebben!

Geplaatst:

nope nog niet gespeeld maar speel al een andere rpg ik wil meer zoals age of emprie maar dan samurais en zo

Lord of the Rings moet je dan hebben!

Wat heeft dat nu met samurais te maken :? Op de PC: Metin2 (gratis, MMORPG) op de PS3 is er net een demo van een spel, alleen weet ik de naam niet meer.

Geplaatst:

Ik heb vandaag eventjes de Kane&Lynch: Dead man-demo gespeeld, en het sprak me wel aan. Jammer vind ik het schietsysteem niet bijzonder.

Ik zoek dus een game voor PS3 met volgende elementen:

- Third-person shooter

- Moderne stad

- Er kan veel kapot

Alvast bedankt ;)

Geplaatst:

Red Faction Guerilla is een third person shooter op mars waar bijna alles wat je ziet kapot gemaakt kan worden. Lijkt je dat iets?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...