MidnightMayhem Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 Red Faction Guerilla is een third person shooter op mars waar bijna alles wat je ziet kapot gemaakt kan worden. Lijkt je dat iets? Nein Red Faction Guerilla is niet zo mooi vind ik. Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 (bewerkt) Red Faction Guerilla is een third person shooter op mars waar bijna alles wat je ziet kapot gemaakt kan worden. Lijkt je dat iets? Nein Red Faction Guerilla is niet zo mooi vind ik. Wat dacht je van: Just Cause 2? Bewerkt: 19 mei 2010 door Metal-Bullets Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Red Faction Guerilla is een third person shooter op mars waar bijna alles wat je ziet kapot gemaakt kan worden. Lijkt je dat iets? Nein Red Faction Guerilla is niet zo mooi vind ik. Wat dacht je van: Just Cause 2? Ohja, vergeten Deze ga ik denk ik halen dit weekend; Reageren
hippiebus Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Hallo, ik zoek een gratis online FPS met de volgende dingen: Wapens kunnen niet weggaan na een tijdje Speelt zich af in deze tijd (Moderne wapens) Wapens unlocken Niet al te langzaam levelen Geen voertuigen Ik hoop dat jullie iets weten Reageren
Dakendak Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 Hallo, ik zoek een gratis online FPS met de volgende dingen: Wapens kunnen niet weggaan na een tijdje Speelt zich af in deze tijd (Moderne wapens) Wapens unlocken Niet al te langzaam levelen Geen voertuigen Ik hoop dat jullie iets weten Operation 7, Combat arms,... Ik zoek een RTS, in de napoleon tijd. En geen AoE III (die heb ik al), of Total war (die kan ik niet aan) Reageren
jenske94 Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 ik ben op zoek naar een goeie racegame test drive unlimited vond ik best wel tof maar liefst een street racing game. ik kenne alle nfs games dus die al niet zijn or nog andere goede street racing games voor de pc? >>> Door Kai-ShockWave: Verplaatst naar "Het Grote 'Ik zoek een game' topic".<<< Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 (bewerkt) Niet echt een street racing game, maar ik vind persoonlijk Forza Motorsport 3 heel goed, maar op welke console speel je? @hieronder: :$ Bewerkt: 6 juni 2010 door jimmiefitz Reageren
jordib12 Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 (bewerkt) Niet echt een street racing game, maar ik vind persoonlijk Forza Motorsport 3 heel goed, maar op welke console speel je? LEZEN, voor de pc! @hierboven!: Het is je vergeven! Bewerkt: 6 juni 2010 door Kai-ShockWave Dubbelpost samengevoegd. Reageren
Basssss Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Ik zoek een RTS, in de napoleon tijd. En geen AoE III (die heb ik al), of Total war (die kan ik niet aan) In Empire Earth hem je o.a. ook de napoleon tijd. Reageren
daaf97 Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 ik zoek een gta game voor mijn pc. ik heb gta libety city stories en vice city stories al voor de playstation, maar nu weet ik niet of ik gta 4 of san andreas moet kiezen, en in welke winkel ik terecht kan om 18+ games te kopen terwijl ik 12 ben. met liberty city stories is dat gelukt in de v&d. en kom nou niet aanlopen met eplaza enzo want die hebbn we hier niet (v&d, dixons, intertoys, bartsmit, freerecordshop heb ik hier zo ongeveer) :$ Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Het ligt een beetje aan de specificaties van je PC. Als je een goede PC hebt kan je GTA IV halen. Anders is GTA San Andreas echt aan te raden. Top game! Reageren
Vice-King Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 ik zoek een leuk online game op internet. weet iemand een leuke actiegame online die gwn gratis is en niet habbo of runescape. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 ik zoek een leuk online game op internet. weet iemand een leuke actiegame online die gwn gratis is en niet habbo of runescape. Stick Arena. Reageren
hippiebus Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Hallo, ik zoek een gratis online FPS met de volgende dingen: Wapens kunnen niet weggaan na een tijdje Speelt zich af in deze tijd (Moderne wapens) Wapens unlocken Niet al te langzaam levelen Geen voertuigen Ik hoop dat jullie iets weten Operation 7, Combat arms,... OP7 speel ik, maar vind ik erg langzaam levelen. CA vond ik niet zo leuk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.