Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik zoek een gratis online FPS met de volgende dingen:

Wapens kunnen niet weggaan na een tijdje

Speelt zich af in deze tijd (Moderne wapens)

Wapens unlocken

Niet al te langzaam levelen :zz:

Geen voertuigen

Ik hoop dat jullie iets weten :Y

Operation 7, Combat arms,...

OP7 speel ik, maar vind ik erg langzaam levelen. CA vond ik niet zo leuk. :bonk:

Crossfire?

@Basssss: Ja, maar het lijkt toch helemaal niet op NTW of ETW? En ook, ik wil in die tijd blijven.

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scarface92

36

• .Stan

34

• DenkaanHenk

33

• -Matthijs-

31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

ik zoek een spel een beetje zoals runescape. Met woodcutting,fishing etc.

Ik heb al een keer free realms gespeeld maar dat is een beetje.....

Als jullie me zouden kunnen helpen zou ik je dankbaar zijn.

Het maakt trouwens ook niet uit of ik het moet downloaden.

En de graphics moeten ook redelijk zijn

Geplaatst: (bewerkt)

@Basssss: Ja, maar het lijkt toch helemaal niet op NTW of ETW? En ook, ik wil in die tijd blijven.

Nee, maar hij lijkt wel op Age of Empires 3, en die noemde je ook. :bier: Probeer anders Imperial Glory, heb ik hier ook liggen. Is prima spel en hij draait goed op m'n laptopje. (En dat terwijl CanYouRunIt zegt dat dat helemaal niet kon)

Edit: Daarnaast zijn NTW en ETW geen RTS', maar TBS. Ditzelfde geld ook voor Imperial Glory. ;)

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:

Ik zoek een game voor de PS3, het liefst met een leuke singleplayer (dus niet zo kort als bij MW2) en een leuke multiplayer. Budget is 65 euro (niet hoger!).

Geplaatst:

Ik zoek een game voor de PS3, het liefst met een leuke singleplayer (dus niet zo kort als bij MW2) en een leuke multiplayer. Budget is 65 euro (niet hoger!).

En wat voor game? FPS/TPS/FR/... ?

Geplaatst:

Een game waarin je veel vrijheid krijgt, zoals in GTA en RDR en het liefst niet te veel geschiet.

Geplaatst:

Een game waarin je veel vrijheid krijgt, zoals in GTA en RDR en het liefst niet te veel geschiet.

En liefst niet te veel schiet... Zo zijn er weinig, maar... Oblivion? (RPG)

Geplaatst:

Daarmee bedoel ik iets als GTA, je bent niet alleen aan het schieten, je doet er ook andere dingen.

Daarmee bedoel ik iets als GTA, je bent niet alleen aan het schieten, je doet er ook andere dingen.

Misschien is Assasin's Creed ll wat voor jou? Ik heb hem zelf ook en het is een leuke game met een leuke sfeer en een goed verhaal. De missies zijn redelijk afwisselend en er is redelijk wat te doen. :Y

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

Misschien is Assasin's Creed ll wat voor jou? Ik heb hem zelf ook en het is een leuke game met een leuke sfeer en een goed verhaal. De missies zijn redelijk afwisselend en er is redelijk wat te doen. :Y

Ja, Assassin's Creed II lijkt me wel leuk, maar die heeft geen multiplayer (toch?)

Geplaatst:

Ja, Assassin's Creed II lijkt me wel leuk, maar die heeft geen multiplayer (toch?)

Nee, spijtig genoeg niet. Er zijn jammer genoeg weinig free-roam games, zonder schieten...

Hello hello :)

Ik ben de eerste 3 weken thuis van de vakantie, en veel van m'n vrienden zijn dan op vakantie, wat resulteert in een enorme saaie periode. Daarom zou ik een nieuw spel willen kopen. Ik weet echter niet welk spel.

Ik twijfel tussen twee games:

Saint's Row 2: Het spel lijkt me erg grappig, en de opties zijn blijkbaar ook groot qua customisation. Maar is het spel echt niets waard of is het wel erg mooi?

Colin MCRae D!RT 2: Lijkt me wel leuk, heb demo gespeeld en vond het echt vermakend.

Dit zijn slechts twee suggesties, kennen jullie er nog goeie voor de PS3?

Liefst iets met véél vrijheid, schieten en actie, of een realistische racegame die nog vermakend is ook :puh:

Bewerkt: door MidnightMayhem
Geplaatst:

Hello hello :)

Ik ben de eerste 3 weken thuis van de vakantie, en veel van m'n vrienden zijn dan op vakantie, wat resulteert in een enorme saaie periode. Daarom zou ik een nieuw spel willen kopen. Ik weet echter niet welk spel.

Ik twijfel tussen twee games:

Saint's Row 2: Het spel lijkt me erg grappig, en de opties zijn blijkbaar ook groot qua customisation. Maar is het spel echt niets waard of is het wel erg mooi?

Colin MCRae D!RT 2: Lijkt me wel leuk, heb demo gespeeld en vond het echt vermakend.

Dit zijn slechts twee suggesties, kennen jullie er nog goeie voor de PS3?

Liefst iets met véél vrijheid, schieten en actie, of een realistische racegame die nog vermakend is ook :puh:

Just Cause 2 ?

Geplaatst:
:7, The Godfather 2? Ik weet niet wanneer Mafia II uitkomt, maar dat lijkt me ook een heel leuk spel!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...