Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Nee, TGF 2 is niks voor mij. Mafia II wel maar die mogen we pas eind dit jaar verwachten :7

Is Saint's Row 2 goed?

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scarface92

36

• .Stan

34

• DenkaanHenk

33

• -Matthijs-

31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Nee, TGF 2 is niks voor mij. Mafia II wel maar die mogen we pas eind dit jaar verwachten :7

Is Saint's Row 2 goed?

Ze zeggen dat het minder leuk is dan GTA IV, maar je kan wel je eigen character maken, je huis enzo. Mij doet het wat aan GTA SA denken. Hou er wel rekening mee dat ik het spel niet heb, maar voor 20 euro lijkt het me wel leuk :)

Geplaatst:

Ik zoek inmiddels geen game meer, ik heb vandaag FIFA 10 gekocht en dus vermaak ik me de zomervakantie wel met RDR en FIFA10 :D

Geplaatst:

Ik zoek een goeie Action/Adventure voor op PC met liefst erg goeie graphics. Iemand suggesties?

Bedoel je daaronder ook Shooters? Anders kan je Battlefield Bad Company 2 kiezen of Medal of Honor alleen die is nog niet verschenen.

Geplaatst:

Ik zoek een goeie Action/Adventure voor op PC met liefst erg goeie graphics. Iemand suggesties?

Bedoel je daaronder ook Shooters? Anders kan je Battlefield Bad Company 2 kiezen of Medal of Honor alleen die is nog niet verschenen.

Ja, dat mogen shooters zijn, maar ik speel liever shooters die meer offline te bieden hebben.

Geplaatst:

Ja, dat mogen shooters zijn, maar ik speel liever shooters die meer offline te bieden hebben.

Als ik offline spellen speel speel ik het liefsten spellen zoals Fallout 3, Metro 2033 of Singularity.

Geplaatst:

Runescape!

:7, nee

Ik vind Oblivion wel leuk (met graphics mod is het erg goed). Just Cause 2, Assassin's Creed 2 ?

Geplaatst:

Heeft iemand nog een suggestie voor een goede racegame? Dat zou mijn eerste racegame worden! Voor de PS3. Ik zie door de bomen het bos niet meer, en weet niet wat nou de beste racegames zijn voor de PS3...

Geplaatst:

Wat dacht je van Test Drive Unlimited 2. Het is een vettwe game waarin je in de dikste bakken mag racen op Ibiza en volgens mij kon je zelf je eigen clubhuis ontwerpen

voor je team/racegang.

Geplaatst:

Wat dacht je van Test Drive Unlimited 2. Het is een vettwe game waarin je in de dikste bakken mag racen op Ibiza en volgens mij kon je zelf je eigen clubhuis ontwerpen

voor je team/racegang.

Ok, ik had eigenlijk gedacht dat mensen met de bekendere (?) games als Need for Speed enzo zouden komen, maar ik heb even gekeken, en die game ziet er best vet uit, nog meer opties?

Geplaatst:

Hallo iedereen.

Wie weet er voor mij een spel netzoals prototype?

Waar je gewoon alles en iedereen kunt vernietigen en gebruiken om te vernietigen, Zoals gebouwen enzo.

Alvast bedankt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...