Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Haal een PS2 voor €100, de oude GTA's zijn veel leuker.

wat is "wijs"

Een ander woord voor slim dat denk ik veel wordt gebruikt in België :7

Volgensmij kan je SA, III en VC gewoon op de 360 spelen hoor.

En de top down view dan weer niet maar het merendeel van de mensen vind dat niet de moeite waard om er geld aan te besteden om dat te spelen.

Maar je kan ook voor JC1 kijken, er is een nieuwer deel, maar deze is ook nog leuk als is het al best oud.

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scarface92

36

• .Stan

34

• DenkaanHenk

33

• -Matthijs-

31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik zal maar eens gebruik maken van dit topic. Ik zoek een game met de stijl van Bleach The 3rd Phantom. En het boeit me geen flikker waar die game dan over gaat, als het die stijl maar heeft. Want 3rd Phantom is VERSLAVEND :7.

Geplaatst:

Haal een PS2 voor €100, de oude GTA's zijn veel leuker.

wat is "wijs"

Een ander woord voor slim dat denk ik veel wordt gebruikt in België :7

Ja sorry in België betekent het hetzelfde als cool

Geplaatst:

Ik zal maar eens gebruik maken van dit topic. Ik zoek een game met de stijl van Bleach The 3rd Phantom. En het boeit me geen flikker waar die game dan over gaat, als het die stijl maar heeft. Want 3rd Phantom is VERSLAVEND :7.

Wat voor turkse spellen speelt gij?:-(

image-thumb128.png

bleach-the-third-phantom-screenshot.jpg

Geplaatst:

Ik ben van plan voor het eerst in jaren wat spellen te 'kopen', wat raden jullie mij aan? COD MW2 sowieso, GTA IV niet (kan m'n laptop niet aan), wat nog meer? Geen eisen.

Geplaatst: (bewerkt)

Wat voor turkse spellen speelt gij?:-(

Dat is de Japanse versie slimmert. Die speel ik, samen met de Engelse versie :7.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Geplaatst:

Ik ben van plan voor het eerst in jaren wat spellen te 'kopen', wat raden jullie mij aan? COD MW2 sowieso, GTA IV niet (kan m'n laptop niet aan), wat nog meer? Geen eisen.

Hangt er vanaf wat jij wilt. Singelplayer shooters? Half-Life reeks. MP zombie killers? Left 4 Dead reeks. Platformer? Portal. Racen? Koop een console :t Klassike multiplayer shooterd? Unreal Tournament 3.

Geplaatst:

Hangt er vanaf wat jij wilt. Singelplayer shooters? Half-Life reeks. MP zombie killers? Left 4 Dead reeks. Platformer? Portal. Racen? Koop een console :t Klassike multiplayer shooterd? Unreal Tournament 3.

Ik ben van plan hierna Bioshock 2 te 'kopen'. Ow, en een console koop ik niet, daar heb ik geen geld voor. Wel om spellen te 'kopen'. :D

Geplaatst:

Voor niet-MP spellen ("kopen") adviseer ik Half-Life 2 + Episode 2 + 3. Echt een mega spel, één van mijn favorieten, door mijn favo ontwikkelaar, Valve. Ze falen alleen keihard als het gaat om marketing, release data en info geven over toekomstige spellen. Voor de rest zijn ze abnormaal goed.

Geplaatst:

Ik zoek een psp game:

Budget: 20 euro (max. 30)

Genre: Liefst Action/Adventure, maar absoluut geen sport game

Geplaatst: (bewerkt)

Ik twijfelde of ik zou posten hier, toch maar gedaan. Ik hield vroeger heel veel van de James bond games, en die heb ik dan ook heel veel gespeeld op de PS2. Ik had/heb ze allemaal. Nu heb ik al ruim een jaar een 360 en begin toch het gevoel te missen van die spelletjes die me toch bleven boeien. Ik heb al verscheidene andere vervangers geprobeerd zoals rainbow six en Bourne. Maar echt geweldig zijn die ook weer niet, ik heb de laatste james bond wel. Maar misschien zijn er nog andere 360 (!) spellen die in de buurt komen van james bond?

En dan het zelfde verhaal als hierboven, ik ben ook fan van maffia games. En ben op zoek naar een leuke free roam maffiagame. Ik heb The godfather II al gespeeld, en dat beviel me opzich goed. Eigenlijk zoek ik geen volle mep games, dus ben niet van plan 60 euro er voor neer te lappen. Maar ik wil gewoon wat leuks, wat ik gewoon op mijn gemak kan spelen als het weer regent in deze vakantie :engel:

Edit: Nu ik de post van Hyate lees. Ik houdt van realisme, gevechten tegen monsters en aliens is dus echt not done :clown: .

Bewerkt: door Fiegel5

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...