Hayte Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 (bewerkt) Nou, een spy game wat heel erg vergelijkbaar is met James Bond spellen (al dan wel iets meer science fiction achtig), en ook gemaakt door dezelfde gozerts als de orginele Goldeneye op de N64 (Rare), is Perfect Dark Zero. Mafia spellen zou ik niet weten, is mijn genre niet. @CrE, echt doen, heeft niet voor niks meerdere GotY's gewonnen. Bewerkt: 10 juli 2010 door Hayte Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 11 juli 2010 Rapport Geplaatst: 11 juli 2010 En dan het zelfde verhaal als hierboven, ik ben ook fan van maffia games. En ben op zoek naar een leuke free roam maffiagame. Ik heb The godfather II al gespeeld, en dat beviel me opzich goed. Eigenlijk zoek ik geen volle mep games, dus ben niet van plan 60 euro er voor neer te lappen. Maar ik wil gewoon wat leuks, wat ik gewoon op mijn gemak kan spelen als het weer regent in deze vakantie Al eens Maffia II bekeken? Probleem is wel dat hij nog niet uit is. Hij komt einde van het jaar dacht ik. Reageren
Velaro Geplaatst: 11 juli 2010 Rapport Geplaatst: 11 juli 2010 En dan het zelfde verhaal als hierboven, ik ben ook fan van maffia games. En ben op zoek naar een leuke free roam maffiagame. Ik heb The godfather II al gespeeld, en dat beviel me opzich goed. Eigenlijk zoek ik geen volle mep games, dus ben niet van plan 60 euro er voor neer te lappen. Maar ik wil gewoon wat leuks, wat ik gewoon op mijn gemak kan spelen als het weer regent in deze vakantie Al eens Maffia II bekeken? Probleem is wel dat hij nog niet uit is. Hij komt einde van het jaar dacht ik. Hij komt 27 augustus 'al'. Mafia l is ook een topper, maar ik weet niet of die nog ergens te verkrijgen is. Verder misschien Scarface: The World is Yours of GTA III? Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 Maffia II ziet er inderdaad wel top uit, over de andere. Volgens mij zijn dat allemaal heel erg oude game, ik zou hem wel gewoon graag op mijn 360 willen spelen en daar gewoon de achievements uit willen halen.. Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 Ik zoek een psp game: Budget: 20 euro (max. 30) Genre: Liefst Action/Adventure, maar absoluut geen sport game *Bump* Reageren
Djmaddox Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 Ik zoek een psp game: Budget: 20 euro (max. 30) Genre: Liefst Action/Adventure, maar absoluut geen sport game *Bump* GTA LCS of GTA VCS? Reageren
Kryziek Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 Nu ik Killzone 2 voor de PS3 uitgespeeld heb wil ik graag weer een nieuwe. Budget: €40,- Ik wil absoluut geen sport of race games. Ik zit zelf te denken aan EFLC, maar zit GTA4 daar nu ook bij in, of alleen de 2 losse series? Reageren
Velaro Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 (bewerkt) Nu ik Killzone 2 voor de PS3 uitgespeeld heb wil ik graag weer een nieuwe. Budget: €40,- Ik wil absoluut geen sport of race games. Ik zit zelf te denken aan EFLC, maar zit GTA4 daar nu ook bij in, of alleen de 2 losse series? EFLC bevat alleen de 2 episodes, waar GTA IV dus niet bijhoort. EFLC is al te krijgen voor €25, sorry ik zat voor de PC te kijken. Als je liever een multiplayergame hebt, zijn Modern Warfare 2 en Battlefield: Bad Company 2 de toppers. Naast EFLC zijn er in het freeroaming-genre nog Assassin's Creed ll (die ik je al eens aanbevolen heb) en Just Cause 2 (weinig realisme, maar veel plezier). Ook Uncharted 2: Among Thieves schijnt een leuke game te zijn; deze is wel al een tijdje uit. Bewerkt: 15 juli 2010 door Velaro Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 (bewerkt) @ Hierboven, Klopt niet, EfLC is 32,75 op z'n goedkoopst Ik zit zelf te denken aan EFLC, maar zit GTA4 daar nu ook bij in, of alleen de 2 losse series? EfLC = The ballad of gay Tony + The lost and damned IV = Gewoon IV Als ik jou was zou ik eerst IV kopen, want ik denk dat je sommige dingen van de verhaallijn van EfLC niet zou begrijpen zonder IV te spelen + Ik vind IV meer waard voor z'n geld. (IV op z'n goedkoopst en EfLC op z'n goedkoopst) Bewerkt: 15 juli 2010 door BoerBanaan Reageren
Kryziek Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 (bewerkt) Nu ik Killzone 2 voor de PS3 uitgespeeld heb wil ik graag weer een nieuwe. Budget: €40,- Ik wil absoluut geen sport of race games. Ik zit zelf te denken aan EFLC, maar zit GTA4 daar nu ook bij in, of alleen de 2 losse series? EFLC bevat alleen de 2 episodes, waar GTA IV dus niet bijhoort. EFLC is al te krijgen voor €25, sorry ik zat voor de PC te kijken. Als je liever een multiplayergame hebt, zijn Modern Warfare 2 en Battlefield: Bad Company 2 de toppers. Naast EFLC zijn er in het freeroaming-genre nog Assassin's Creed ll (die ik je al eens aanbevolen heb) en Just Cause 2 (weinig realisme, maar veel plezier). Ook Uncharted 2: Among Thieves schijnt een leuke game te zijn; deze is wel al een tijdje uit. Call of duty heb ik allemaal al op de PC gespeeld en het lijkt me niet leuk om ze voor de PS3 te halen. Battlefield vind ik meestal niet zo mooi. Te grote maps, lang stuk lopen, voertuigen waar niets tegen te doen is met normale wapens ed. Assasins Creed is niet wat voor mij, al eens op de pc gehad. Just Cause is imo heel saai, altijd dezelfde missies.. Al op de pc gehad. Uncharted is idd wel mooi maar weer in je eentje 10 man neerhalen houd me nog steeds tegen. @ Hierboven, Klopt niet, EfLC is 32,75 op z'n goedkoopst Ik zit zelf te denken aan EFLC, maar zit GTA4 daar nu ook bij in, of alleen de 2 losse series? EfLC = The ballad of gay Tony + The lost and damned IV = Gewoon IV Als ik jou was zou ik eerst IV kopen, want ik denk dat je sommige dingen van de verhaallijn van EfLC niet zou begrijpen zonder IV te spelen + Ik vind IV meer waard voor z'n geld. (IV op z'n goedkoopst en EfLC op z'n goedkoopst) GTA 4 heb ik ook al voor de PC gehad. Maar als ik 1 van die 2 haal wil ik ook graag bij 1 van die clans, maar die zijn vaak in GTA 4 zelf, maar als ik dan EFLC koop mis ik dat weer. Beide is weer te duur. Bedankt voor het snelle reageren. Btw. verhaal let ik niet zoveel op. In Killzone zat blijkbaar ook een verhaal maar heb er maar weinig van vernomen. Jaah, de vijand verslaan, maarja. Bewerkt: 15 juli 2010 door Kryziek Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Maar als ik 1 van die 2 haal wil ik ook graag bij 1 van die clans, maar die zijn vaak in GTA 4 zelf, maar als ik dan EFLC koop mis ik dat weer. Beide is weer te duur. Volgens mij kan je ook in LKZ als je alleen EfLC hebt hoor, en EfLC is wel erg leuk met veel nieuwe features. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Geplaatst: 21 juli 2010 Ik ben op zoek naar de game "Dream" of "Dreams" voor de pc. Ik weet alleen nog dat je in een 3d wereld rondliep en kon vliegen met je poppetje in een bergachtig landschap. Was een jaar of 8 toen ik het speelde. Het spel zal nu zo'n 13 jaar oud zijn ongeveer. Ik kan hem op geen enkele site terugvinden. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Geplaatst: 22 juli 2010 (bewerkt) Ik ben op zoek naar de game "Dream" of "Dreams" voor de pc. Ik weet alleen nog dat je in een 3d wereld rondliep en kon vliegen met je poppetje in een bergachtig landschap. Was een jaar of 8 toen ik het speelde. Het spel zal nu zo'n 13 jaar oud zijn ongeveer. Ik kan hem op geen enkele site terugvinden. Zag het spel er zo uit? Game naam: A Dream Game Bewerkt: 22 juli 2010 door NickOwnage Reageren
gta_rulez Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 Nee dat is hem niet, het was geen sci-fi, meer een soort sprookjeswereld. En het was een gewoon poppetje dus geen robot ofzo. Toch bedankt voor het zoeken. Reageren
jvj Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 Hoi! Ik Zoek dus een game die over dromen gaat. Ik speel momenteel "LSD: dream emulator" maar ik vind dat de graphics beter kunnen en dat er meer verschillende werelden en objecten moeten zijn. Weet iemand een goeie droomgame voor mij? Alvast bedankt, JVJ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.