Axelectric_ Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 Wow, wat voor een raar spel is dit. Ik zocht het op op Youtube en vond .Wat is de bedoeling? Het ziet er vrij stom uit... Reageren
jvj Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 (bewerkt) Wow, wat voor een raar spel is dit. Ik zocht het op op Youtube en vond .Wat is de bedoeling? Het ziet er vrij stom uit... Ik vind het interessant om naar zulke dingen te kijken, het onderbewuste naar boven te alen. Weet je, ik heb psychologie gedaan en het is enorm interessant. Het ziet er misschien saai uit, maar er zijn er velen die deze game echt geweldig vinden. Oh ja, en het spel heeft geen doel. Gewoon wandelen en kijken. Bewerkt: 24 juli 2010 door jvj Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Topic samengevoegd en offtopic reacties verwijderd. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Ik zoek een leuk zombie survival/ WW2 game voor de PC ( Durf te wedden dat er op de wii toch geen Zombie survival games zijn die online kunne ) Ik wil graag een downloadbaarre, dus neit een game die je moet kopen Het mag ook een Half life 2 Source mod zijn aangezien ik The orange box heb Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 (bewerkt) Er is wel een schooter op de Wii die overeenkomt met jou wensen, namelijk 'Cal of dutt, World at War'. Dit vijfde deel in de cod serie beschikt over een singleplayer die zich in WOII afspeelt, en heeft daarnaast een zombie mode. Sowieso een leuk spel als je online wil gamen met je Wii, alles kan namelijk ook online. Bewerkt: 26 juli 2010 door Fiegel5 Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 (bewerkt) Er is wel een schooter op de Wii die overeenkomt met jou wensen, namelijk 'Cal of dutt, World at War'. Dit vijfde deel in de cod serie beschikt over een singleplayer die zich in WOII afspeelt, en heeft daarnaast een zombie mode. Sowieso een leuk spel als je online wil gamen met je Wii, alles kan namelijk ook online. Heb ik al :S En zombie mode hebben ze jammer genoeg niet op de wii, omdat ie daar niet sterk genoeg voor is ofzo... Edit: Een sandbox waarmee je gwn een beetje kan kloten is ook goed Bewerkt: 26 juli 2010 door Zombiespeed Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Dan kom je natuurlijk al vrij snel uit op GTA, Saints Row, Maffia 1-2 e.d . Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Dan kom je natuurlijk al vrij snel uit op GTA, Saints Row, Maffia 1-2 e.d . Idd xD Heb nu weer Garrysmod geinstaleerd, was ff vergeten dat je daarbij ook Zombie survival hebt, net als met Call of duty WAW maa dan leuker xD Dan kan je ook echt barricades maken met stoelen, banken en tafels enzo, dus dat ga ik nu spelen Zodra ik weer wat geld heb ga ik ook gta 4 kopen Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 Er is wel een schooter op de Wii die overeenkomt met jou wensen, namelijk 'Cal of dutt, World at War'. Dit vijfde deel in de cod serie beschikt over een singleplayer die zich in WOII afspeelt, en heeft daarnaast een zombie mode. Sowieso een leuk spel als je online wil gamen met je Wii, alles kan namelijk ook online. Hij is toch ook op de pc en hij speelt toch op de pc dus waarom zeg je dan dat hij wel op de WII is? OT: Ik zoek een race of freeroam game voor de pc zoals saints row of test drive unlimited. Hij moet al uitzijn maar het liefst niet TE oud. Wat ik al heb: Just Cause 2/1-SA-IV-SR 1/2-TDU1-III-VC. En je moet geen Steam nodig hebben om hem optestarten of te spelen. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Hallo, ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een paar GTA-klonen omdat ik graag nog eens een soort Classic GTA wil spelen. Echter viel mijn oog op 'Car Jack Streets'. Ik heb al gezocht maar vindt alleen maar sites voor de download (met betalen!!) op de iPhone en iPod. Ik zou dit graag spelen op de PSP. Heeft iemand een downloadlink (ben bereid er geld voor te betalen) of een eBay link waar ik hem kan kopen? Ik heb verder een normale PSP, geen PSP Go. Mvg, Reflex Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Als ik het goed heb begrepen is het spel 'Car jack Streets' een van de PSP (mini's). Ik heb daardoor even op de PSN store gekeken maar heb het spel 'Car Jack Streets' niet kunnen vinden in de Nederlandse PSN Store. Verder heb ik even niet gekeken. Maar ik hoop dat dit je een beetje in de goede richting stuurt. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Als ik het goed heb begrepen is het spel 'Car jack Streets' een van de PSP (mini's). Ik heb daardoor even op de PSN store gekeken maar heb het spel 'Car Jack Streets' niet kunnen vinden in de Nederlandse PSN Store. Verder heb ik even niet gekeken. Maar ik hoop dat dit je een beetje in de goede richting stuurt. Dus ik zal het niet kunnen spelen op mijn PSP? Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Als ik het goed heb, Op dit moment niet. Maar Car jack street zou nog altijd naar Nederland kunnen komen. Maar dat durf ik niet zo snel te zeggen. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Als ik het goed heb, Op dit moment niet. Maar Car jack street zou nog altijd naar Nederland kunnen komen. Maar dat durf ik niet zo snel te zeggen. Ik heb juist geemailt naar de ontwikkelaar (Randal Meyers). Hij zegt dat CJS beschikbaar is op de PSP en de PS3 Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 Ja dat vertelde ik je ook al. Maar Het spel zou in de PSN-store onder de categorie 'Minis' horen te staan. Hier in Nederland zie ik heb niet onder de categorie 'minis' staan. Waardoor ik denk dat CJS niet in Nederland te krijgen is op PSN-store. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.