GekkieJ01 Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 (bewerkt) Er is wel een schooter op de Wii die overeenkomt met jou wensen, namelijk 'Cal of dutt, World at War'. Dit vijfde deel in de cod serie beschikt over een singleplayer die zich in WOII afspeelt, en heeft daarnaast een zombie mode. Sowieso een leuk spel als je online wil gamen met je Wii, alles kan namelijk ook online. Hij is toch ook op de pc en hij speelt toch op de pc dus waarom zeg je dan dat hij wel op de WII is? OT: Ik zoek een race of freeroam game voor de pc zoals saints row of test drive unlimited. Hij moet al uitzijn maar het liefst niet TE oud. Wat ik al heb: Just Cause 2/1-SA-IV-SR 1/2-TDU1-III-VC. En je moet geen Steam nodig hebben om hem optestarten of te spelen. Wat dacht je van Test Drive Unlimited 2? Die is nog niet uit, maar komt ongeveer over 2/3 maanden. Gloednieuwe spel, met 2 eilanden. Anders kan je ook nog wachten Grand Turismo 5. Alle 2 de spellen zijn racespellen en ze zijn speelbaar op de PS3, TDU2 komt uit op de Xbox360, PC, en de PS3. GT5 alleen op PS3 volgens mij. Edit: Misschien kan je ook nog opzoek gaan naar Mafia 1 ( 2 komt binnekort ook uit ). Daarnaast kan je ook nog kijken voor The Godfather, of The Godfather 2. Bewerkt: 4 augustus 2010 door GekkieJ01 Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 ik wil dus garry's mod gaan kopen op Steam maar ik heb gelezen dat je daar ook andere spellen voor nodig hebt en moet je die dan ook kopen? Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 Ik zoek weer een nieuw spel voor de Playstation 3; Ik zoek deze keer een goed racespel mét tune optie, budget is geen punt. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 Ik zoek weer een nieuw spel voor de Playstation 3; Ik zoek deze keer een goed racespel mét tune optie, budget is geen punt. Wat dacht je van de Need for Speed reeks? Zo kan je Shift kopen, en als je op een andere manier tunen bedoelt... dan kan je alweer gaan voor TDU2, GT5 enzovoort. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 (bewerkt) Zo kan je Shift kopen, en als je op een andere manier tunen bedoelt... dan kan je alweer gaan voor TDU2, GT5 enzovoort. Ja ik bedoelde het 'NFS' tunen, maar ik heb gehoord dat Shift niet de beste NFS is, welke is volgens jullie de beste? Edit: Ik ben van plan NFS Shift + Race driver grid te kopen zijn ze leuk? Bewerkt: 7 augustus 2010 door BoerBanaan Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 (bewerkt) Welke zou ik kiezen? Oja en kun je de instrumenten van GH ook op RB gebruiken en ook andersom? En kun je instrumenten van GH1 en RB1 ook op hun vervolgen gebruiken? Bewerkt: 7 augustus 2010 door JordanMaster Reageren
hippiebus Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 Welke zou ik kiezen? Oja en kun je de instrumenten van GH ook op RB gebruiken en ook andersom? En kun je instrumenten van GH1 en RB1 ook op hun vervolgen gebruiken? Ik zou gaan voor degene met de beste nummers Reageren
Visser23 Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 Twee topics samengevoegd.. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 Welke zou ik kiezen? Oja en kun je de instrumenten van GH ook op RB gebruiken en ook andersom? En kun je instrumenten van GH1 en RB1 ook op hun vervolgen gebruiken? Ik zou gaan voor degene met de beste nummers Ook, maar toch komen die vrijwel overheen. Je kunt ook kijken naar de instrumenten, alle instrumenten kunnen op beiden de games. Maar het GH drumstel is iets uitgebreider van dat van RB. Maar het drumstel van RB is dan wel weer kwalitatief beter. Ik zou als je voor gitaar + game gaat een GH5 bundel nemen, anders een rockbandkit. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 Zo kan je Shift kopen, en als je op een andere manier tunen bedoelt... dan kan je alweer gaan voor TDU2, GT5 enzovoort. Ja ik bedoelde het 'NFS' tunen, maar ik heb gehoord dat Shift niet de beste NFS is, welke is volgens jullie de beste? Edit: Ik ben van plan NFS Shift + Race driver grid te kopen zijn ze leuk? Als je genoeg geld hebt, dan zou ik voor NFS Shift gaan. Maar het is natuurlijk jouw keuze wel spel je uitkiest. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 is er nog een andere game dan garry's mod waar je ook allemaal dingen kan spwanen en je eigen huis kan bouwen etc.? (niet de sims) Reageren
hippiebus Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Ik zoek een FPS waarbij je in een kamer staat er een vijanden op je afkomen, dat ze ze moet vermoorden en dat er bij het volgende level weer meer komen Verder niks Zoiets als COD5 zombies: of Boxhead maar dan FPS Reageren
Indycar series Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Ik zoek een game waarin je je eigen bedrijf moet starten, onderhouden etc. Het moet ongeveer dezelfde functies hebben als dit spel hebben. Meer mag altijd. Ik wil het graag omdat ik niet altijd over internet beschik, en een game eigenlijk nooit internet nodig heeft. Wie kent er zo'n spel voor op de PC? Ik zou het graag horen. Groeten, Indycar series. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Ik zoek een game waarin je je eigen bedrijf moet starten, onderhouden etc. Het moet ongeveer dezelfde functies hebben als dit spel hebben. Meer mag altijd. Ik wil het graag omdat ik niet altijd over internet beschik, en een game eigenlijk nooit internet nodig heeft. Wie kent er zo'n spel voor op de PC? Ik zou het graag horen. Groeten, Indycar series. Er zijn genoeg Tycoons waar je ook een eigen 'bedrijf' hebt, zoals rollercoaster tycoon, wildlife tycoon, gevangenis tycoon enz. Ik zou maar is goed de Tycoon reeks doorkijken, er zit vast wel wat leuks voor je tussen. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Ik zoek een game waarin je je eigen bedrijf moet starten, onderhouden etc. Het moet ongeveer dezelfde functies hebben als dit spel hebben. Meer mag altijd. Ik wil het graag omdat ik niet altijd over internet beschik, en een game eigenlijk nooit internet nodig heeft. Wie kent er zo'n spel voor op de PC? Ik zou het graag horen. Groeten, Indycar series. Als je misschien ervoor kan zorgen dat je over internet gaat beschikken raad ik je de applicatie 'market street' aan, deze is te vinden op Facebook. Hier moet je precies doen wat jij wilt + meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.