Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Er is wel een schooter op de Wii die overeenkomt met jou wensen, namelijk 'Cal of dutt, World at War'. Dit vijfde deel in de cod serie beschikt over een singleplayer die zich in WOII afspeelt, en heeft daarnaast een zombie mode. Sowieso een leuk spel als je online wil gamen met je Wii, alles kan namelijk ook online. smile3.gif

Hij is toch ook op de pc en hij speelt toch op de pc dus waarom zeg je dan dat hij wel op de WII is? confused2.gif

OT: Ik zoek een race of freeroam game voor de pc zoals saints row of test drive unlimited.

Hij moet al uitzijn maar het liefst niet TE oud.

Wat ik al heb:

Just Cause 2/1-SA-IV-SR 1/2-TDU1-III-VC.

En je moet geen Steam nodig hebben om hem optestarten of te spelen.

Wat dacht je van Test Drive Unlimited 2? Die is nog niet uit, maar komt ongeveer over 2/3 maanden. Gloednieuwe spel, met 2 eilanden. Anders kan je ook nog wachten Grand Turismo 5. Alle 2 de spellen zijn racespellen en ze zijn speelbaar op de PS3, TDU2 komt uit op de Xbox360, PC, en de PS3. GT5 alleen op PS3 volgens mij.

Edit: Misschien kan je ook nog opzoek gaan naar Mafia 1 ( 2 komt binnekort ook uit ). Daarnaast kan je ook nog kijken voor The Godfather, of The Godfather 2.

Bewerkt: door GekkieJ01
  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scarface92

36

• .Stan

34

• DenkaanHenk

33

• -Matthijs-

31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

ik wil dus garry's mod gaan kopen op Steam

maar ik heb gelezen dat je daar ook andere spellen voor nodig hebt

en moet je die dan ook kopen?

Geplaatst:

Ik zoek weer een nieuw spel voor de Playstation 3;

Ik zoek deze keer een goed racespel mét tune optie, budget is geen punt. :)

Geplaatst:

Ik zoek weer een nieuw spel voor de Playstation 3;

Ik zoek deze keer een goed racespel mét tune optie, budget is geen punt. smile3.gif

Wat dacht je van de Need for Speed reeks?

Zo kan je Shift kopen, en als je op een andere manier tunen bedoelt... dan kan je alweer gaan voor TDU2, GT5 enzovoort.

Zo kan je Shift kopen, en als je op een andere manier tunen bedoelt... dan kan je alweer gaan voor TDU2, GT5 enzovoort.

Ja ik bedoelde het 'NFS' tunen, maar ik heb gehoord dat Shift niet de beste NFS is, welke is volgens jullie de beste?

Edit: Ik ben van plan NFS Shift + Race driver grid te kopen zijn ze leuk?

Bewerkt: door BoerBanaan

Welke zou ik kiezen?

Oja en kun je de instrumenten van GH ook op RB gebruiken en ook andersom?

En kun je instrumenten van GH1 en RB1 ook op hun vervolgen gebruiken?

Bewerkt: door JordanMaster
Geplaatst:

Welke zou ik kiezen?

Ik zou gaan voor degene met de beste nummers :bier:

Geplaatst:

Welke zou ik kiezen?

Ik zou gaan voor degene met de beste nummers :bier:

Ook, maar toch komen die vrijwel overheen. Je kunt ook kijken naar de instrumenten, alle instrumenten kunnen op beiden de games. Maar het GH drumstel is iets uitgebreider van dat van RB. Maar het drumstel van RB is dan wel weer kwalitatief beter. Ik zou als je voor gitaar + game gaat een GH5 bundel nemen, anders een rockbandkit.

Geplaatst:

Ja ik bedoelde het 'NFS' tunen, maar ik heb gehoord dat Shift niet de beste NFS is, welke is volgens jullie de beste?

Edit: Ik ben van plan NFS Shift + Race driver grid te kopen zijn ze leuk?

Als je genoeg geld hebt, dan zou ik voor NFS Shift gaan. Maar het is natuurlijk jouw keuze wel spel je uitkiest.

Geplaatst:

is er nog een andere game dan garry's mod waar je ook allemaal dingen kan spwanen en je eigen huis kan bouwen etc.? (niet de sims)

Geplaatst:

Ik zoek een FPS waarbij je in een kamer staat er een vijanden op je afkomen, dat ze ze moet vermoorden en dat er bij het volgende level weer meer komen :bier:

Verder niks

Zoiets als COD5 zombies:

of Boxhead maar dan FPS

Geplaatst:

Ik zoek een game waarin je je eigen bedrijf moet starten, onderhouden etc.

Het moet ongeveer dezelfde functies hebben als dit spel hebben. Meer mag altijd.

Ik wil het graag omdat ik niet altijd over internet beschik, en een game eigenlijk nooit internet nodig heeft.

Wie kent er zo'n spel voor op de PC? Ik zou het graag horen.

Groeten,

Indycar series.

Geplaatst:

Het moet ongeveer dezelfde functies hebben als dit spel hebben. Meer mag altijd.

Ik wil het graag omdat ik niet altijd over internet beschik, en een game eigenlijk nooit internet nodig heeft.

Groeten,

Indycar series.

Er zijn genoeg Tycoons waar je ook een eigen 'bedrijf' hebt, zoals rollercoaster tycoon, wildlife tycoon, gevangenis tycoon enz. Ik zou maar is goed de Tycoon reeks doorkijken, er zit vast wel wat leuks voor je tussen.

Geplaatst:

Groeten,

Indycar series.

Als je misschien ervoor kan zorgen dat je over internet gaat beschikken raad ik je de applicatie 'market street' aan, deze is te vinden op Facebook. Hier moet je precies doen wat jij wilt + meer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...