Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoi

Ik zoek een ridder spel dat ik in 2008 speelde. Ik ben alleen de naam kwijt en op google vind ik het ook niet.

In dit spel was je een ridder. Je kon het uiterlijk van je poppetje helemaal aanpassen, gezicht, huidskleur, kapsel+kleur. Je zag een landkaart van boven af met een riddertje daar mee kon je naar verschillende dorpen of kastelen lopen. Waar je voor bijvoorbeeld de koning of dorpsoudste een opdracht kon doen.

Op die landkaart kon je ook rovers en andere ridders tegenkomen, waar je mee kon vechten. Dan werd het thirdperson en kon je lekker hakken met je zwaard/bijl of schieten met je boog. Je kon vanaf je paard vechten. In sommige steden werden ook toernooien gehouden. Dan moest je met houten wapens vechten in de arena.

Het mooie van dit spel was dat het vrij realistisch was. Pijlen blijven tijdens het hele gevecht in je schild zitten en verdwijnen niet. De poppetjes vielen ook realistisch en er zat geen magie of dat soort onzin in.

Je kon als je genoeg opdrachten deed voor een koning je eigen kasteel en dorpje krijgen die je dan moest beschermen tegen rovers of andere ridders van andere

volken. Je had een aantal volkeren o.a. de Vikingen waar ik altijd voor was.

Je kon in sommige steden of dorpen wapens en paarden kopen.

Uiteindelijk kreeg je overal punten voor en kon die kon je gebruiken om je karakter sterker/beter temaken in verschillende dingen. Bijvoorbeeld dat je sneller kon reizen of sporen van andere ridder op de landkaart kon zien. Of dat je sterker werd en daardoor betere wapens kon gebruiken.

Zegt iemand dit iets?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga binnenkort een DS kopen, natuurlijk heb ik dan ook een zooitje games nodig.. Weet iemand nog wat aanraders? Ik ga in ieder geval GTA Chinatown Wars en (Super) Scrabblenauts kopen. Ik houd vooral voor puzzel- en actiegames. Professor Layton lijkt me leuk, Super Princess Peach en Metroid Prime ook. Iemand nog wat aanraders?

Link to comment
Delen op andere websites

Koop heel de Mario serie. Die zijn altijd heel leuk.

Klopt, daar ben ik bekend mee.. Ik heb erg veel Mario gespeeld op de Atari, NES en SNES.. De huidige Mario's schijnen wel erg makkelijk te zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga binnenkort een DS kopen. Ik houd vooral voor puzzel- en actiegames. Professor Layton lijkt me leuk

Een "gewone" DS of een 3DS? De Professor Layton-spellen zijn inderdaad een aanrader, mijn advies is om ze ook op volgorde te spelen, dus te beginnen bij de eerste. Er zit onderling namelijk ook een soort verhaallijn in.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga binnenkort een DS kopen, natuurlijk heb ik dan ook een zooitje games nodig.. Weet iemand nog wat aanraders? Ik ga in ieder geval GTA Chinatown Wars en (Super) Scrabblenauts kopen. Ik houd vooral voor puzzel- en actiegames. Professor Layton lijkt me leuk, Super Princess Peach en Metroid Prime ook. Iemand nog wat aanraders?

Voor als je een beetje van pokemon houd is pokemon black of white wel een aanrader, in deze serie van pokemon heb je 156 nieuwe pokemons tot je beschikking. En zijn de oudere pokemons uit de vorige games niet te vinden voordat je de game hebt uitgespeelt, het enige na deel van deze game is dat deze versie van de pokemon serie een beetje aan de korte kant is. Pluspunten zijn de graphics en de 3 tegen 3 gevechten, dat voelt allemaal erg vernieuwend aan. Succes met je eventuele keuze(s) !

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand nog een aanrader van een schietspel voor PS3 ( Behalve COD )

Er zijn een hoop shootergames voor de PS3, maar de beste is wat mij betreft toch wel Killzone 2 en 3. Beide games hebben zeer goede graphics en ook zeker een goede singleplayer. De multiplayer in Killzone 2 en 3 is ook erg leuk om elke dag een paar uurtjes te spelen, dat is ook zeker een pluspunt van deze game.

Een andere aanrader is Crysis 2, deze game heeft als je het aan mij vraagt de mooiste graphics van deze tijd. Deel 1 was vroeger al een goede game, maar deel 2 is minstens wel goed en wellicht nog wel beter. Ik zou de game een 9 geven, en deze game is ook zeker aan te raden.

Succes met je keuze(s)!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik zoek een Simulatie game. Maar dan geen Euro Truck Simulator en Bus Simulators (alle vormen). Ik wil een nieuwe simulator. Liefst een vlieg simulator. En het moet ook zo realistisch mogelijk zijn. Microsoft Flight Simulator al geprobeerd maar niet aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt ook games waarbij je een brug moet bouwen en daarna kan je hem laten testen, of deze inderdaad zo stevig is. Er gaat dan bijvoorbeeld een trein over heen of auto's of vrachtwagens noem maar op. Als hij dus niet stevig genoeg is stort hij in.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...