Jump to content

vriendin millie

petervandermeeren

Recommended Posts

wat moet ik doen om millie gelukkig te maken je moet naar restarants gene of fast-food restarants ik doe dat maar er komt niets bij geen plus wat moet ik doen er komt wel plus bij maar ik heb altijd maar min had dat er automatich plus komt maar de plus vermeerderd niet wat moet ik doen

Delen op andere websites

wat moet ik doen om millie gelukkig te maken je moet naar restarants gene of fast-food restarants ik doe dat maar er komt niets bij geen plus wat moet ik doen er komt wel plus bij maar ik heb altijd maar min had dat er automatich plus komt maar de plus vermeerderd niet wat moet ik doen

Zou je het iets beter willen uitleggen? Ik snap je niet helemaal.

Je kan ook de Gimp Suit aantrekken. Je hebt dan automatisch s*x en de date is voorbij. Als het je om de Keycard te doen is kun je haar ook vermoorden.

Je krijgt dan ook haar keycard.

Let wel op!: Als je een vriendin vermoord kan je haar nooit meer daten ;) .

Als meer vragen hebt kan je ook in de Walktrough kijken ;) .

Veel plezier nog op het forum!

Bewerkt: door Big Smoke
Delen op andere websites

Welkom op het forum, petervandermeeren!

Als je het zonder Gimp Suit wil doen, moet je ergens heen gaan wat jou het leukste lijkt. Tijdens de rit moet je niet te hard rijden en zeker niet botsen. Als je bij bijvoorbeeld het restaurant komt en je hoort een romantisch muziekje, dan gaat de date goed. Hoor je een rap-muziekje, dan gaat de date verkeerd en kun je beter overnieuw beginnen ;) . Dan weer rustig naar haar huis rijden zonder te botsen en dan krijg je wel 'plus'.

Succes!

Bewerkt: door yordi
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...