Mick2007 Geplaatst: 1 januari 2017 Rapport Geplaatst: 1 januari 2017 Vandaag gta online aan het doen. Opeens had ik een pion op mijn hoofd en tussen mijn benen (mijn poppetje in GTA bedoel ik en niet ikzelf haha). Krijg de pion niet af en naar andere sessie of opnieuw opstarten heeft geen zin gehad. Hoe los ik dit op? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 1 januari 2017 Rapport Geplaatst: 1 januari 2017 Je kan proberen om van karakter te wisselen (GTA ONLINE > Change Character) Reageren
AntonTH4Dutch Geplaatst: 1 januari 2017 Rapport Geplaatst: 1 januari 2017 Of misschien een andere saved outfit kiezen, simpel maar je weet maar nooit. Reageren
Mick2007 Geplaatst: 1 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2017 Werkte beiden niet helaas. Maarben er nu wel vanaf. Denk dat er een of andere grapjas hacker actief was oid Reageren
Tommie59 Geplaatst: 2 januari 2017 Rapport Geplaatst: 2 januari 2017 Dat zijn modders die denken leuk te zijn. Maar mooi dat je er vanaf bent. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 2 januari 2017 Rapport Geplaatst: 2 januari 2017 Ook weleens gehad. Als zoiets gebeurd dan raak je snel in paniek omdat je uit jezelf al probeert een nieuwe sessie te doen. Dat werkt dus vaak niet Maar het gaat vanzelf weg net als die windmolens voor garages of bommen in je garage, ook zo fijn altijd om te hebben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.