NickOwnage Geplaatst: 2 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2017 Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen allemaal. Hopelijk hebben jullie alle vingers en tenen nog! 2016 is voorbij en dat betekent dat 2017 is begonnen. Ik ben benieuwd wat iedereen gaat doen in 2017. Ik: - GamesCom 2017 - FirstLook 2017 - zomervakantie - nintendo switch kopen En jij? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 2 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2017 18 worden. Kot zoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 2 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2017 - Propedeuse halen - Crew uitje met TCL - Competitie gooien met darts - Niet meer single zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 2 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2017 (bewerkt) - Guns 'N Roses concert in juli - 18 worden - Op vakantie met vrienden - Mogelijk naar Metallica en Megadeth - Op kamers in Utrecht voor vervolgopleiding Verder zie ik nog wel wat 2017 te bieden heeft. Bewerkt: 2 januari 2017 door GuitarGuy666 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 2 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2017 (bewerkt) Weg in de zomervakantie/meivakantie 23 jaar worden Naar twee concerten met/van Armin van Buuren Naar de Back in Action tour van de Lama's Nadenken over een leuk huisje En er verder een leuk jaar van maken Bewerkt: 2 januari 2017 door RUBENN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 2 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2017 Ik hoop op een wat rustiger jaar, met in ieder geval wat minder dalen. Ik hoop m'n opleiding af te ronden, zodat ik met een volgende, waar ik zeer veel zin in heb, kan beginnen. In de tweede helft van het jaar gaat m'n oudste dochter naar de basisschool, en de jongste naar de voorschool, erg spannend allemaal (en meer rust in huis ) Verder heb ik weinig wensen voor het komende jaar, ik hoop op gezondheid en geluk voor een ieder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 2 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2017 -Hopelijk overgaan naar mijn examenjaar -Meedoen aan 1/8 triathlon -17 worden En voor de rest zie ik wel wat er gebeurt dit jaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 2 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2017 - Wellicht weer een radioprogramma gaan maken - Mijn propedeuse halen, in Rotterdam kunnen blijven - Naar het Radio Ring Gala gaan - Naar de Simple Minds in Carré Dat is wat mij zo gauw te binnen schiet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2017 (bewerkt) - Slagen voor mijn diploma - 17 worden - Beginnen aan theorie (auto) - Heel misschien tattoo zetten - Sporten en gezonder leven Bewerkt: 10 januari 2017 door Votair Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2017 Ik heb niet heel veel goede voornemens voor het nieuwe jaar, en ik heb ook niet bepaald veel plannen gemaakt voor de komende maanden. Wel ben ik van plan om in ieder geval wat meer tijd in een sociaal leven te steken, dus in ieder geval iets meer tijd buiten besteden en wat meer afspreken met mensen, wat meer sociale contacten opbouwen en wil ik sowieso nog naar het concert van Lady Gaga gaan met mijn beste vriend als ze naar Nederland komt met haar volgende tour. Voor de rest is 2017 voor nu een vrij ongeschreven boek, ik wacht af totdat ik er verder in kan schrijven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2017 Weer naar Australië. Kijk er enorm naar uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2017 -Lowlands/Pinkpop -een hele zooi gratis festivals -Rock Werchter/Graspop -seks -bier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 10 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2017 Weer naar Australië. Kijk er enorm naar uit Oh, wat ben ik toch ontzettend jaloers op je. Hopelijk heb je een mooie vakantie in Australië! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.