Luzhin2.4 Geplaatst: 2 januari 2017 Rapport Geplaatst: 2 januari 2017 Hallo allemaal, Vandaag heb ik GTA V geïnstalleerd. Als ik de launcher start, en aanmeld met mijn social club account, krijg ik de melding: 'Unable to access Rockstar servers' Hoe kan ik dit oplossen? >>> Door PrioX: Topic verplaatst naar V: Technische Hulp. <<< Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 2 januari 2017 Rapport Geplaatst: 2 januari 2017 Dit is een veel voorkomend probleem bij GTA V heb ik begrepen. Een oplossing hiervoor is om te verbinden met een VPN verbinding. Ik weet niet of je die hebt? Een voorbeeld is als je op het HBO/de Universiteit zit waar je toegang hebt tot een database van nieuwsartikelen (LexisNexis). Wil je die artikelen thuis lezen heb je een VPN verbinding nodig, die biedt jouw school dan vaak wel aan. Die verbinding zou je dan kunnen gebruiken of een extern wifi kanaal met een andere netwerkconfiguratie. Dit hoef je eenmalig te doen, daarna zul je als het goed is normaal kunnen verbinden met Social Club. Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 2 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2017 Ik heb helaas geen VPN-verbinding. Maar als ik het dus met een ander netwerk verbindt zou het kunnen werken? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 2 januari 2017 Rapport Geplaatst: 2 januari 2017 Ja klopt, maar wat dan wel belangrijk is, is dat de verbinding niet op dezelfde Router en/of IP zit. Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 7 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2017 (bewerkt) Okee, dank je. Binnenkort maar proberen dan. VPN programma krijgt ook geen verbinding. Bewerkt: 9 januari 2017 door Luzhin2.4 Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 8 april 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2017 (bewerkt) Het is gelukt op een ander wifi netwerk. Ik heb een tijdje kunnen spelen maar nu krijg ik weer dezelfde melding, als ik offline mode kies, geen access to rockstar servers?! Offline heeft die servers toch niet nodig? https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/206134277-Periodic-Entitlement-Verification-for-GTAV-on-PC Bewerkt: 8 april 2017 door Luzhin2.4 Reageren
coolguynl Geplaatst: 9 april 2017 Rapport Geplaatst: 9 april 2017 in het support bericht staat dat hij internet nodig heeft om te verificeren. of te wel bekend maken dat het gebruikt word. dit kan wel eens nodig zijn na een update van gta. Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 10 april 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2017 (bewerkt) Ik snap het. Jammer genoeg kan mijn netwerk geen verbinding maken met de rockstar servers op een of andere manier. Dat betekend dus dat ik het niet meer kan spelen. Bewerkt: 10 april 2017 door Luzhin2.4 Reageren
coolguynl Geplaatst: 10 april 2017 Rapport Geplaatst: 10 april 2017 dat weet ik zo niet. wel raar dat het niet zou kunnen Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 10 februari 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2018 Ik heb nu een VPN-verbinding. Hoe kan ik de GTA launcher die verbinding laten gebruiken? Het lijkt er op dat hij als nog via het andere netwerk gaat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.