Jump to content

CEO opdrachten + kosten

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Denk niet dat het heel moeilijk zal zijn om ze allemaal in 1 x te verkopen, je hebt er in ieder geval wel genoeg tijd voor.

Maar als je dat risico niet wilt nemen snap ik het ook wel, je kunt het dan ook in 2x doen.

probleem is bij alles in 1 maal verkopen moet je verplicht met 2 zijn :) en ik speel enkel solo. Dus dat gaat niet Bewerkt: door GTACarThieft
  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTACarThieft

43

• Votair

16

• Spoon0612

11

• nolms

10

Geplaatst:

Je bent niet verplicht om met z'n tween te zijn, je kunt hem ook gewoon alleen starten maar de kans is groot dat je dan 2 delivery vehicles hebt.

Maar je kunt het ondanks dat ze dat zeggen ook alleen doen hoor.

Geplaatst:

Ik heb heel wat crates in m'n eentje verkocht en heb altijd meer dan genoeg gehad aan dat half uur. Maar met vrienden is het natuurlijk gezelliger.

Als je in 2 delen verkoopt, krijg je wel minder geld dan wanneer je het in één keer verkoopt. Dit komt doordat er een multiplier op zit, hoe meer kratten hoe meer één enkele krat waard word.

Geplaatst:

Ja maar als ik dan opteer om in mijn eentje te doen, krijg ik boodschap dat het niet gaat en ik een tweede man nodig heb om die 16 kratten? En met vrienden spelen is misschien leuker, maar ik ken niemand in het echte leven die dit speelt? Ik ben 40, niemand speelt dit nog of zit als een oude man in de zetel zich oud te voelen? Ik voel me nog als 20. Enig probleem is dat ik in echt ook niemand ken. Heb geen vrienden, geen familie, niets. Kerst en nieuwjaar gewoon single alleen :) ik leef alleen, ik woon alleen, ik slaap alleen en ik sterf alleen :P

Geplaatst:

Dat zegt de game omdat je dan meer dan 1 voertuig kan hebben, maar je kan gewoon op continue drukken.

Je kan altijd een topic openen in de meetingplace als je mensen zoekt om mee te gamen. :)

Geplaatst:

En het blijft dus een miserie :) moet ik er mee lachen of wenen, ik weet het niet :P Heb mijn 16 kratten verkocht in 2 delen. Eerst 8 kratten en moest vliegtuig nemen, was goed voor 120.000$ ofzo? Dan tweede keer zelfde, vliegtuig door politie neergeschoten :( resultaat 120.000$ de lucht zien ingaan :( . Dan ga ik naar mijn wagens die ik via import/export heb, 5 wagens had ik dus al. Wil ze exporteren maar dan heel voorzichtig de makkelijkste manier enkel 50.000$ (wat ook niet veel is om een wagen van 1.500.000$!!) 4x dus amper 32.000$ ofzo gekregen (door de schade) en zelfs 1 wagen compleet ontploft ! Heb al mijn andere wagens verkocht en nu een keuze gemaakt : zijnde : karakter verwijderen :)

Geplaatst:

Karakter verwijderen? Eerst allemaal moeite doen om dingen te kopen en halen en dan weer opnieuw beginnen? Dat alleen spelen kan ook wanneer je meerdere kratten, auto's of bij je MC moet verkopen. Alleen moet je dan alles zelf doen. Wat ik niet begrijp is dat je alleen speelt, private session en dan toch CEO?

Geplaatst:

Ik raad je dan wel aan voordat je je karakter verwijdert eerst een 2de aan te maken en dan alles wat je hebt op je 1ste te verkopen en alle gebouwen in te ruilen tegen het goedkoopste zodat je dan nog wat geld terug krijgt.

Als je dat geld dan op de bank zet heb je dat ook op de bankrekening van die 2de karakter en heb je in ieder geval nog wel wat geld, je kunt er dan nog altijd voor kiezen om je 1ste karakter te verwijderen maar als je dat niet doet heb je er geen kosten aan als je met dat 2de karakter speelt.

Geplaatst:

Karakter verwijderen? Eerst allemaal moeite doen om dingen te kopen en halen en dan weer opnieuw beginnen? Dat alleen spelen kan ook wanneer je meerdere kratten, auto's of bij je MC moet verkopen. Alleen moet je dan alles zelf doen. Wat ik niet begrijp is dat je alleen speelt, private session en dan toch CEO?

Ik speel alleen omdat ik geen vrienden heb. En omdat ik niet kan spelen met mensen die ik niet in echt ken. Vertrouwen is mij heel zwak in het leven. Ben al jaren in het echt een mes in de rug gestoken door mensen dat ik bitter echt bitter weinig mensen vertrouw. Meeste mensen doen lief en steken daarna toch een mes in je rug.

Ik raad je dan wel aan voordat je je karakter verwijdert eerst een 2de aan te maken en dan alles wat je hebt op je 1ste te verkopen en alle gebouwen in te ruilen tegen het goedkoopste zodat je dan nog wat geld terug krijgt.

Als je dat geld dan op de bank zet heb je dat ook op de bankrekening van die 2de karakter en heb je in ieder geval nog wel wat geld, je kunt er dan nog altijd voor kiezen om je 1ste karakter te verwijderen maar als je dat niet doet heb je er geen kosten aan als je met dat 2de karakter speelt.

Ja inderdaad heb eerst tweede karakter gemaakt en al mijn gekochte wagens verkocht. Appartement kan ik niet verkopen want dat heb ik gratis gekregen toen ik karakter aanmaakte dus krijg je er 0$ voor. En CEO gebouw en garages kan je niet verkopen. Het is wel raar dat je nu bij aanmaak nieuw karakter een appartement krijgt toegewezen (wel gratis) maar waarbij je niet de keuze hebt welke je wil. Wil je toch een ander kan je die inruilen met een eigen keuze ligging maar krijg je niets voor.

>>> Door ERRWINS: Posts samengevoegd. Graag in het vervolg je bericht bewerken. :) <<<

Geplaatst:

Wil toch nog even dit zeggen: na mijn trieste CEO ervaring van 8 miljoen verlies en elke 48minuten 1175$ heb ik dus terug nieuw karakter gemaakt waar ik enkel 1 appartement en garage heb (die ik automatisch kreeg na aanmaak nieuw karakter, want heb appartement niet nodig). Wel nu heb ik dus om amper 2 uurtjes spelen via enkel sightseer 238567$ verdient !!! En NUL kogels gebruikt :) Heb 8x sighseer gedaan en 3x Sentinel XS verkocht. En ipv 1175$ heb ik nu amper 125$ aan vastgoed. En dan had ik nog liefst enkel garage liever (50$) want appartement niet nodig. Zo zie je maar dat CEO niet echt loont voor sommige :)

Geplaatst:

In een solo sessie heb je met CEO voor een auto sale al snel 120.000 in amper 10 minuten.. gewoon doorrijden, die achtervolgers schud je zo af.

Geplaatst:

In een solo sessie heb je met CEO voor een auto sale al snel 120.000 in amper 10 minuten.. gewoon doorrijden, die achtervolgers schud je zo af.

in mijn solo auto sale had ik 5x een wagen verkocht voor amper 50.000$, waarvan dus 4 maar iets van 32.000$ opleverde en de 5de gewoon ontploft werd. En wel langer dan 10 minuten want je moet al wachten op de volgende wagen als je de eerste doet. Dus 4x32.000$= 128.000$ op een hele middag.
Geplaatst:

Heb zelf de duurste verkoop methode gekozen, daarbij moet je vaak naar de andere kant van de map rijden en krijg je ook voor de goedkopere auto's al snel tussen de 70.000 en 125.000 in.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...