Jozz Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 als je naar de bar naast area 69 gaat met die ufo (kwenie meer hoe die heet)moet je naar de kamer achter de bar gaan.daar hangt een kaart van sa.als je helemaal in het zuid-westen kijkt zie je onder de punaise een klein eiland.misschien kan iemand er een screenshot van kan maken?misschien is dit ook wel iets?in iedergeval hoorde ik er niks over.
Mark B. Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Goed gevonden, ik wist er nog niks van. Dat ga ik ff van dichterbij bekijken
Giorgo Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Dit hebben we toch al gezien tijdens het Alcatraz onderzoeksteam dit betekende niets die punaises.
Crifox Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Bedoel je niet dat ene eilandje naast de brug, was al een hele lange tijd bekent.
Silverwing Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Dat kaartje in Lil Probe Inn en in Toreno's Ranch was al erg lang bekend. Je kon misschien eens de zoekfunctie gebruikt hebben, dan zou je wel iets gevonden hebben.
Jozz Geplaatst: 31 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 daar gaat het niet over.kijk eens in de linker onderhoek.onder die punaise zit een klein eilendje.en niet alcatras want dat is bijna aan de anderekant van de kaart.
Giorgo Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Dit betekend niets dat heeft r* zelf gezegd en er hebben ook mensen heen gezocht en er is niets.
Crifox Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Slotje (nou niet meteen boos worden omdat ik een suggestie doe,he moderators)
W3sl3y Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Slotje (nou niet meteen boos worden omdat ik een suggestie doe,he moderators) je moet gewoon niet om een slotje vragen en gewoon ontopic blijven praten. R* heeft gezegt dat die kaart niks betekent...
Ewoud Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Slotje (nou niet meteen boos worden omdat ik een suggestie doe,he moderators) Suggesties doe je maar lekker via de pm. Het is niet toegestaan om slotjes te vragen.
Jozz Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Slotje (nou niet meteen boos worden omdat ik een suggestie doe,he moderators) je moet gewoon niet om een slotje vragen en gewoon ontopic blijven praten. R* heeft gezegt dat die kaart niks betekent... oke.ik dacht omdat het niet op de kaart stond dat het wel iets was.
Big Boss Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Dat eilandje ten oosten van de Gant Bridge is het verwijderde Alcatraz. Dat kun je Hier lezen.
Jozz Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Dat eilandje ten oosten van de Gant Bridge is het verwijderde Alcatraz.Dat kun je Hier lezen. weet ik.ik bedoel een ander eiland dat niet op je kaart staat als je speelt.maar wel op het kaartje in de little probe in.en torenos ranch.
counter-man Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Ik ben er net heen gegaan(het eiland op de kaart bij Toreno's Ranch), ik heb het hele gebied afgezocht. 10 Minuten lang. En ik kwam er alleen een hele hoop water en 5 boten tegen. Dus volgens mij is het er gewoon niet.
Giorgo Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Begrijp nu eens dat er niets is erheen gaan zoeken is verloren tijd.
Recommended Posts