Jozz Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Ik ben er net heen gegaan(het eiland op de kaart bij Toreno's Ranch), ik heb het hele gebied afgezocht. 10 Minuten lang.En ik kwam er alleen een hele hoop water en 5 boten tegen. Dus volgens mij is het er gewoon niet. joris jonge dat begin ik nu ook wel door te krijgen.
gangster Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Bedoel je niet dat ene eilandje naast de brug, was al een hele lange tijd bekent. welk eilandje dat met die struiken bij de golden gate bridge
Giorgo Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Neen kijk je hebt de kaart van Lil PRobe Inn en die hangt aan de muur met spijkers en onder die spijker in de rechter onderhoek zit precires iets een eiland maar het is dan niets.
Big Boss Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Neen kijk je hebt de kaart van Lil PRobe Inn en die hangt aan de muur met spijkers en onder die spijker in de rechter onderhoek zit precires iets een eiland maar het is dan niets. Hij zegt dat het de LINKERonderhoek is. Ik zal daar seffes is gaan zien. Ligt er in het echt ook een eilandje onder San Francisco/ Links van Los Angeles?
Jowx Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Neen kijk je hebt de kaart van Lil PRobe Inn en die hangt aan de muur met spijkers en onder die spijker in de rechter onderhoek zit precires iets een eiland maar het is dan niets. Hij zegt dat het de LINKERonderhoek is. Ik zal daar seffes is gaan zien. Ligt er in het echt ook een eilandje onder San Francisco/ Links van Los Angeles? Als ik het niet mis heb is daar tijdens het alcatraz onderzoek al gezocht en er is niks gevonden jowx
De Gta Master Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) Slotje (nou niet meteen boos worden omdat ik een suggestie doe,he moderators) De mods zeggen altyd NIET OM SLOTJES VRAGEN er is geen reden om te sluiten behalve als er gespamt word met post die al bekend zijn enz als hun er een slotje willen op zetten doen ze het wel hij had de page niet vernieuwt dus daarom zag ik alleen die post .... srry :S Bewerkt: 7 augustus 2005 door De Gta Master
W3sl3y Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Slotje (nou niet meteen boos worden omdat ik een suggestie doe,he moderators) De mods zeggen altyd NIET OM SLOTJES VRAGEN er is geen reden om te sluiten behalve als er gespamt word met post die al bekend zijn enz als hun er een slotje willen op zetten doen ze het wel hij had de page niet vernieuwt dus daarom zag ik alleen die post .... srry :S Dus jij zegt nu dat je al 1 week naar dit topic zit te kijken en dat je dus Crifox zijn post quote. Maar er zitten 6dagen tussen dus je lult uit je nek. Post nuttig of post niet! Mensen ik zeg het nog 1x R* hebt gezegt dat die kaart niks betekent!!!
.Maze. Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) Dat betekent toch nog steeds dat hij niet om een slotje mag vragen, ik neem aan dat hij dat zelf weet, want hij zet het er zelfs achter gezet Bewerkt: 7 augustus 2005 door BoterBal
Lantyz Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Okee, nu is het wel genoeg, dit gaat helemaal nergens meer over. Hier is dan jullie felbegeerde slotje. Wees er blij mee. Iedereen die wel wat nuttigs heeft toe te voegen aan dit topic weet me te vinden via PB. --topic closed-- [Niet eens met slotje -> Stuur me een PB]
Recommended Posts