KoningJesper Geplaatst: 3 januari 2017 Rapport Geplaatst: 3 januari 2017 Welkom bij het GTAForum Game Awards Reactietopic Hier kan je al je vragen en opmerkingen kwijt! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 3 januari 2017 Rapport Geplaatst: 3 januari 2017 Misschien een overbodige vraag, maar al je nominaties moeten uit 2016 komen? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 3 januari 2017 Rapport Geplaatst: 3 januari 2017 Dat is helemaal correct! Alle games moeten een releasedatum hebben uit 2016. Reageren
aron24 Geplaatst: 3 januari 2017 Rapport Geplaatst: 3 januari 2017 Zo, dit topic is flink wat te laat. Reageren
Niked Geplaatst: 3 januari 2017 Rapport Geplaatst: 3 januari 2017 Dat is helemaal correct! Alle games moeten een releasedatum hebben uit 2016. Games die in 2015 uitgebracht zijn, maar in 2016 nog steeds DLC kregen mogen wel genomineerd worden lijkt me? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 3 januari 2017 Rapport Geplaatst: 3 januari 2017 Dan zou je The Witcher 3 nogmaals kunnen nomineren voor GOTY ivm de laatste DLC. Lijkt me niet zo handig. Reageren
Niked Geplaatst: 3 januari 2017 Rapport Geplaatst: 3 januari 2017 De laatste DLC was dan ook van hoge kwaliteit die verschillende volledige games heeft overtroffen dit jaar. Dan is het toch maar jammer dat deze games geen recht meer hebben op een award, maar goed. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 3 januari 2017 Rapport Geplaatst: 3 januari 2017 De laatste DLC was dan ook van hoge kwaliteit die verschillende volledige games heeft overtroffen dit jaar. Dan is het toch maar jammer dat deze games geen recht meer hebben op een award, maar goed. Oplossing! Volgend jaar een Beste DLC Award erbij. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 3 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2017 Zo, dit topic is flink wat te laat. Uh nee. 2016 is oas net afgelopen Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 3 januari 2017 Rapport Geplaatst: 3 januari 2017 Was toch lastig om het lijstje in te vullen. Niet omdat de keuze lastig was, maar meer omdat er een zwart gat zit op de plek van januari t/m juni(?). Ben gewoon vergeten wat toen uitkwam en of de game ook daadwerkelijk in 2016 is uitgebracht. Daarbij zijn er ook niet veel games die er echt bovenuit steken, daar moet 2017 echt wat aan gaan doen. Reageren
NicolaB Geplaatst: 3 januari 2017 Rapport Geplaatst: 3 januari 2017 Ik heb in 2016 veel plezier beleefd aan Deus Ex, Firewatch en de nieuwe content uit o.a. GTA V, Wargame: Red Dragon en Warthunder. De releasedate fetish in deze gamingawards deel ik niet. Zeker niet met games die aan de lopende band geüpdate worden (en nog niet af zijn). Dat hoeft niet persé DLC te zijn ofzo. In een game zoals World of Tanks of Warthunder zijn dat gewoon de grote patchreleases (GTA eigenlijk ook). En tja, dat vind ik best unfair. Bepaalde gameprincipes komen daarom niet in aanmerking voor een GOTY, ook al zijn dit de games waar ik in 2016 het meest plezier aan heb beleefd. Daarom onthoud ik mijzelf van de stemming. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.