SupComRP1993 Geplaatst: 4 januari 2017 Rapport Geplaatst: 4 januari 2017 Console: Xbox 360 Gamertag: SupComRP 1993 Huidig level: 45 Microfoon: aanwezig Belangrijk: NO NOOBS! Ervaren speler die andere ervaren spelers zoekt voor Heists & Missions. Mocht je interesse hebben is er ook een Whatsapp groep zodat wij, groepje serieuze spelers, elkaar snel & makkelijk kunnen bereiken. Tot snel! Reageren
Agent37 Geplaatst: 4 januari 2017 Rapport Geplaatst: 4 januari 2017 Ik zoek er ook nog, maar heb xbox one, maakt dat verschil, level 47, zit aan de derde heist;-) heb een drugslab en cocaïne, en in de toekomst een ceo import export wel geen microfoon aanwezig, voor den moment nog niet hoor. gr Reageren
Spoon0612 Geplaatst: 5 januari 2017 Rapport Geplaatst: 5 januari 2017 (bewerkt) Ik zoek er ook nog, maar heb xbox one, maakt dat verschil, level 47, zit aan de derde heist;-) heb een drugslab en cocaïne, en in de toekomst een ceo import export wel geen microfoon aanwezig, voor den moment nog niet hoor. gr Zoek mij dan ff op R* social club - Spaan1984 Bewerkt: 5 januari 2017 door Spoon0612 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.