Trebb Geplaatst: 6 januari 2017 Rapport Geplaatst: 6 januari 2017 Hallo! Ik ben op zoek naar andere Nederlanders die mij en wat maatjes kunnen vergezellen tijdens GTA voor Heists, MC en CEO missies. Wij zijn casual spelers en maken gebruik van een headset tijdens GTA. Geen level requirements of iets dergelijks. We hebben al een MC president en een CEO die voor de nodige cashflow voor je kunnen zorgen! Voeg me gerust toe op Xbox op Yannickvda en dan invite ik je zo snel mogelijk. Voor meer info kan je gerust even een reactie plaatsen, dan reageer ik hier ook zsm Reageren
coolguynl Geplaatst: 16 januari 2017 Rapport Geplaatst: 16 januari 2017 zal de one zijn want op 360 kan je geen CEO en motorclub hebben Reageren
JariP Geplaatst: 17 januari 2017 Rapport Geplaatst: 17 januari 2017 (bewerkt) Oke top. Ik voeg je toe! Bewerkt: 17 januari 2017 door JariP Reageren
Spoon0612 Geplaatst: 17 januari 2017 Rapport Geplaatst: 17 januari 2017 (bewerkt) Spoon0612, speel paar avonden in de week online. Bewerkt: 17 januari 2017 door Spoon0612 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.