KoningJesper Geplaatst: 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2017 Zo close bij bij beste superlid Maar 1 stem meer is alsnog een stem meer dus hartstikke verdiend Kai! De rest ook gefeliciteerd, geniet ervan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2017 Opvallend dat bij de meeste categorieën Geen Mening heeft gewonnen. KJ en ik allebei 7 stemmen voor Gameskenner en FFF 11. Netjes gedaan, heren! Dit jaar gaan we er weer tegenaan! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2017 Gefeliciteerd, winaars én runner ups! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2017 Gefeliciteerd! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2017 Winnaars, gefeliciteerd met je Award(s), verder iedereen bedankt voor het stemmen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2017 Ik heb de uitreikingsavond helaas niet bij kunnen wonen, maar, aan alle winnaars: van harte, en geniet van de welverdiende roem. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 8 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2017 Bedankt voor de stemmen en de award! Ik ben blij dat iedereen het biertje in mijn sig waardeert. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts