Jump to content

Jurrasic Park


Recommended Posts

Geplaatst:

Kwam gister op het geweldige idee om een poging te doen om dinosaurussen in Gta te krijgen.

Models zijn geexporteerd uit Turok.

Was bezig met kloten met het model "A_C_Seagull" en deze kunnen vervangen.

Tijd geleden al meta data aangepast dus heb best veel van die rakkers door de lucht vliegen.

texture`s werken, scaling is goed en gta crashed gelukkig niet smile3.gif

moet alleen nog het skeleton riggen zodat de vleugels bewegen

GTA5_2017_01_07_04_28_07_39.jpg

GTA5_2017_01_07_04_30_46_32.jpg

GTA5_2017_01_07_04_31_15_99.jpg

GTA5_2017_01_07_04_32_25_78.jpg

Geplaatst:

Ziet er leuk uit! En dit soort dingen zijn natuurlijk de rede dat je die award hebt binnen gesleept. :sigaar:

Geplaatst:

Mooi gedaan zeg! De thema's moet je wel een beetje van houden, maar hoe dan ook vet. Dik verdiend die twee awards!

Geplaatst:

@3L1077

Thanks voor je reactie, plus episch idee

Heb helaas voorlopig geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.

De dinosaurus in kwestie ben ik gelukkig dan wel weer tegen gekomen

@Ezra24rct3

Thanks voor je positieve reactie!

@Bassieboy35

Thanks , is inderdaad vrij apart thema was beetje toeval vanwege het Turok gedeelte :)

@Dutchy3010

Bedankt voor je positieve reactie!

Kwa tijd was ik er een kleine 6 uur mee bezig, moest nog veel uitzoeken, dan nog doe je het "snel" dan ben je minimaal nog meer dan een uur bezig

Helaas is modden in V zo omslachtig als ik weet niet wat :(

voorlopige workflow

Exporteer model uit Unreal Viewer

Importeer het model in 3D max

Scale het model

Voeg texture`s en materials toe

Exporteer deze naar een .Obj bestand

Open Open IV en exporteer het origineel model, Fragment,Texture,Model

Open Z-modeler en importeer het origineel model wat je gaat vervangen

Scale en roteer het model , gebruik origineel als referentie

Setup materials en texture`s en plaats de mesh op de goede locatie

Exporteer vervolgens het model naar .YDD

Importeer vervolgens het custom model via Open IV naar de locatie van het origineel model

Geplaatst:

Kleine update

Skeleton moet ik nog steeds uitvogelen en er is iets met de lods maar geen flauw idee of dat aan te passen is

GTA5_2017_01_08_21_56_43_96.jpg

GTA5_2017_01_08_21_57_10_24.jpg

Geplaatst:

Supergaaf, EC! Een van de betere mods die ik gezien heb in GTA V. Misschien zou je ze kunnen mixen met een Peyote Plant, zodat je als je een bepaalde plant eet ook kan veranderen in een van de Dino's. :tu:

Geplaatst:

Prachtig dit! Haha thumbsup2.gif

Thanks voor je reactie :)

Moet nog een hoop werk doen, maar het is vermakelijk :)

Supergaaf, EC! Een van de betere mods die ik gezien heb in GTA V. Misschien zou je ze kunnen mixen met een Peyote Plant, zodat je als je een bepaalde plant eet ook kan veranderen in een van de Dino's. thumbsup2.gif

Thanks Nick :) , Dat is wel een interessant idee die je hebt.

Moet nog even kijken hoe het in theorie zou moeten, maar heb het alvast opgeschreven :)

Briljante vondst, je moet er maar op komen thumbsup2.gif

Bedankt! , gebeurd toen ik door turok models aan het browsen was :)

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...