tobyjeremy Geplaatst: 8 januari 2017 Rapport Geplaatst: 8 januari 2017 Hallo, Heb je als je mods wilt spelen de officiële gta nodig of kan je hem ook van internet afhalen? Als het eenmaal gelukt is wil ik de Nederlandse politie mods hebben als jullie daar nog tips over hebben hoor ik t graag! Alvast bedankt Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 8 januari 2017 Rapport Geplaatst: 8 januari 2017 (bewerkt) Welkom op het forum! Om de singleplayer te modden hoeft je in principe een illegale of een legale versie hebben. Maar omdat wij hier de uitgever/makers willen ondersteunen en het downloaden/(bespreken -> hier op het forum) van illegale software verboden is raden wij jouw de officiële versie aan. Op jouw vraag of er nog tips zijn; het forum staat vol met handige tips over het installeren en het gebruiken van modificaties. Mocht je het alsnog niet vinden kun je een nieuw topic openen en daarin een specifieke vraag stellen. Bewerkt: 8 januari 2017 door Ezra24rct3 Reageren
flyingdutchie Geplaatst: 1 februari 2017 Rapport Geplaatst: 1 februari 2017 Zeker waar dat er veel handige tips op het forum staan. Ik ben door dit forum een stuk wijzer geworden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.