KoningJesper Geplaatst: 9 januari 2017 Rapport Geplaatst: 9 januari 2017 Type: Profielfoto Stijl: Clean, simple, herkenbaar en eventueel kleurrijk (maar mag bijvoorbeeld ook zwart/wit) Grootte: Minstens 200x200 Voorbeeld: Tekst: Misschien initialen (KJ), maar dat hoeft niet Rand: Kleuren: Render (optioneel): Extra (optioneel): Ik zou echt graag een profielfoto hebben die ik lang kan houden en echt herkenbaar is. Dus zoals Priox nu heeft bijvoorbeeld. Verder mogen jullie het echt zelf bedenken Bedankt Reageren
KoningJesper Geplaatst: 9 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2017 Kan iemand signature aanpassen naar profielfoto :$ Reageren
RUBENN Geplaatst: 9 januari 2017 Rapport Geplaatst: 9 januari 2017 Volgens mij mag de profielfoto hier max. 150 px breed en hoog zijn... Wil je ook iets van een achtergrond? En moet de afbeelding iets te maken hebben met je signature? Of ga je die vaak afwisselen? Ik wil best wat voor je maken. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 9 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2017 Ik dacht dat PF juist aangeraden was om min 200 px maken Hoeft niks met mn huidige signature te maken te hebben Je mag het verder zelf verzinnen als het maar clean en simpel is Thanks Reageren
Dexist Geplaatst: 9 januari 2017 Rapport Geplaatst: 9 januari 2017 Als het uploaden klaar is dan kun je je foto bijsnijden .Een afbeelding van 200px of groter wordt aanbevolen En volgens mij worden grotere afbeeldingen automatische kleiner gemaakt als je deze uploadt. Reageren
RUBENN Geplaatst: 10 januari 2017 Rapport Geplaatst: 10 januari 2017 Oeps dan heb ik geen commentaar Ik laat je waarschijnlijk vanavond een nieuwe avatar zien Reageren
RUBENN Geplaatst: 10 januari 2017 Rapport Geplaatst: 10 januari 2017 (bewerkt) Zo. Een paar voorbeelden, best clean als je het mij vraagt. Maar... vindt je het wat? Bewerkt: 10 januari 2017 door RUBENN Reageren
KoningJesper Geplaatst: 10 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2017 Ah die zijn erg nice! Die derde vind ik het mooist Thanks man! PS: Zou je van de derde nog een paar andere versies maken met een andere kleur letters? - Lente (groen/lichtgroen?) - Zomer (geel) - Herfst (Herfstrood?) - Winter (grijs/zwart?) Thanks!! Reageren
RUBENN Geplaatst: 11 januari 2017 Rapport Geplaatst: 11 januari 2017 Prima, die plaats ik hier vanavond. Zit nu op m'n werk Reageren
3L1077 Geplaatst: 11 januari 2017 Rapport Geplaatst: 11 januari 2017 Nice werk Ruben! Eén puntje though, waarom sla je ze niet als PNG op? Dan heb je ten eerste al transparantie, en ten tweede worden letters veel beter opgeslagen ivm leesbaarheid/scherpte. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 januari 2017 Rapport Geplaatst: 11 januari 2017 Ah die zijn erg nice! Die derde vind ik het mooist Thanks man! PS: Zou je van de derde nog een paar andere versies maken met een andere kleur letters? - Lente (groen/lichtgroen?) - Zomer (geel) - Herfst (Herfstrood?) - Winter (grijs/zwart?) Thanks!! Kun je misschien een GIF van maken! ^^ Iedere klik een andere kleur of gewoon lekker druk! Reageren
RUBENN Geplaatst: 11 januari 2017 Rapport Geplaatst: 11 januari 2017 Ik weet niet of gif's geaccepteerd worden hier op GTAF? Eliott, thanks. Goed punt, even niet aan gedacht... Jesper, ik upload zo de nieuwe variaties. Inclusief betere kwaliteit Reageren
KoningJesper Geplaatst: 11 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2017 Thanks GIF is wel leuk idee, maar ik wil ze vooral oer seizoen gebruiken Als je later tijd hebt, zou je dan ook in die verschillende kleuren die naam uit de PF als 150x500 Signature kunnen zetten? Totaal geen haast hoor Reageren
RUBENN Geplaatst: 11 januari 2017 Rapport Geplaatst: 11 januari 2017 Prima, geen probleem En de nieuwe versies. De seizoenen die je noemde en als laatste nog eens de kleur rood die ik hierboven ook gebruikt heb. Bij allemaal heb ik de letters wat groter gemaakt, het leek me toch wat klein. Ik hoop dat je het nog steeds wat vindt. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 11 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2017 Thanks man!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.