danielc Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 ik had op internet gelezen dat er al een gta san andreas level editor uit is. ik dus als een speer gaan zoeken maar ik kan niks vinde weet iemand meschien een site waar je die kan downloade??? alvast bedankt Reageren
Dri3s Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Als je de mission builder bedoeld, die kan je vinden op gtagames.nl. Namelijk hier. Reageren
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 bij mij werkt hij niet. ik krijg een melding dat er iets "out of range"als ik hem probeer te laden. is dit te verhelpen, of is er een goede versie die ook met de pc vewrsie van de main werkt? Reageren
danielc Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 eigenlijk bedoel ik de level editor Reageren
GTA_addict Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 eigenlijk bedoel ik de level editor Sinds waarneer zijn er levels in GTA volgens jou? Reageren
Vinewood Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 eigenlijk bedoel ik de level editor Sinds waarneer zijn er levels in GTA volgens jou? Hij bedoelt de Hitman skill voor wapens, De Gambling skill. enz. Reageren
Silverwing Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Ik dacht dat hij bedoelde met Level de hoogte van het water. Dat je dus bevoorbeeld het water veel hoger kan zetten. Maar over wat van levels heb je het nu? Reageren
PatrickW Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Het heeft weinig zit om erover te gaan speculeren wat hij bedoelde, dus laten we maar even wachten tot hij kan uitleggen wat hij nou precies bedoelde, en wat hij zou willen aanpassen. Pas dan kunnen we hem van nuttig advies voorzien.. Reageren
danielc Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) lol nee bedoel gwn een editor waar je hele levels mee kan maken! zoals dat ook kan bij gta 1,2,3 en vice city! daar heb je editors voor om zelf levels te maken. ik wou vragen waar je die kan downloaden. want ik had op internet gelezen dat die al uit was. Bewerkt: 6 augustus 2005 door danielc Reageren
Jorge_F Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 lolnee bedoel gwn een editor waar je hele levels mee kan maken! zoals dat ook kan bij gta 1,2,3 en vice city! daar heb je editors voor om zelf levels te maken. ik wou vragen waar je die kan downloaden. want ik had op internet gelezen dat die al uit was. Je bedoelt om zelf huizen enzo neer te zetten? Zo ja, die is nog niet uit. Steve-M is daar druk mee bezig. Wees graag even wat duidelijker want geen enkele modder weet waar je het over hebt als je 'level' zegt. GTA heeft namelijk geen 'levels' . Reageren
Aad Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Dat heten Maps In gta dus als je voortaan gewoon duidelijk uitleg post zullen de mensen snel en goed advies geven. Reageren
eldy Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 hij bedoeldt een editor waarmee je je skills hoger kan maken ik heb er wel een eentje dan word de stats met je vriendinnen 100% en een dat je met elk wapen hitman word Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.