bjorn13 Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 hy mede forumers.... ik heb msn 7 maar als ik iets typ dan is mijn lettertypen zo brokelig (kijk screen) want mijn msn heeft nog nooit zo gedaan... nu is de Vraag hoe kan ik dit weer tegoei doen? Reageren
Timos Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Daar is toch niets vreemd aan? Probeer dan je lettertype wat kleiner of een ander lettertype. Maar zo erg is het toch ook weer niet :'D Reageren
bjorn13 Geplaatst: 31 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 (bewerkt) ik vind het wel 'stom' type en ik zie net dat al mijn progama's ook zo die teks zo brokelig doen EDIT; HET IS AL GELUKT (gewoon systeem herstel gedaan) Bewerkt: 31 juli 2005 door bjorn13 Reageren
T@rget Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Heb je in Windows 98 altijd (teminste op mn oude school wel ) voor de Windows 98 gebruikers dat ze dat niet gaan probeere Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.