aron24 Geplaatst: 13 januari 2017 Rapport Geplaatst: 13 januari 2017 Nou, zag ik net dat er van veel competities nog geen topic voor dit seizoen is. En om nou, voor twee pagina's een heel nieuw topic aan te maken is ook zonde. Daarom alles in één. Ik hoop dat Leipzig in Duitsland kan pakken, al zal dat knap lastig worden. Ook al wordt het waarschijnlijk toch weer Bayern. Reageren
Votair Geplaatst: 13 januari 2017 Rapport Geplaatst: 13 januari 2017 Ben benieuwd naar de Chinese competitie. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 januari 2017 Rapport Geplaatst: 13 januari 2017 Ik hoop dat Leipzig in Duitsland kan pakken, al zal dat knap lastig worden. Ook al wordt het waarschijnlijk toch weer Bayern. Ze hebben een goede start gehad, wat op zich zeker al een applaus verdient, maar ik vrees dat ze het seizoen niet boven Bayern gaan eindigen, zo saai als het moge zijn. Reageren
Spoon0612 Geplaatst: 14 januari 2017 Rapport Geplaatst: 14 januari 2017 Ben eerder benieuwd op RB Leipzig aan kan haken. Voorheen waren er al promovendussen die meededen om de titel zoals Hoffenheim of Wolfsburg die steeds van top ploeg terug vallen naar middenmoot. De top bereiken is niet moeilijk, dat laten ze zien. Maar er blijven is veel lastiger. Timo Werner doet het heel erg goed en ben daarom benieuwd of ze zulke spelers kunnen behouden voor volgend seizoen. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 14 januari 2017 Rapport Geplaatst: 14 januari 2017 Realistisch gezien is de kans natuurlijk klein dat ze er met de titel vandoor gaan, maar na Leicester City vorig jaar en Montpellier in 2012 schrijf ik nooit meer een club af Geen competitie, maar toernooi, gaat er iemand Africa Cup volgen? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 januari 2017 Rapport Geplaatst: 15 januari 2017 Ik wil de Africa Cup zeker volgen, helaas worden de wedstrijden hier niet uitgezonden (ik ga er eens achter zoeken op andere zenders), maar ik zal sowieso de uitslagen bekijken. En de Puskas Award ging enkele dagen terug naar Mohd Faiz Subri met een vrij mooi trapje (speelt voor Penan AF in Maleise Divisie), oordeelt u zelf maar. Reageren
Votair Geplaatst: 15 januari 2017 Rapport Geplaatst: 15 januari 2017 (bewerkt) Ik wil de Africa Cup zeker volgen, helaas worden de wedstrijden hier niet uitgezonden (ik ga er eens achter zoeken op andere zenders), maar ik zal sowieso de uitslagen bekijken. En de Puskas Award ging enkele dagen terug naar Mohd Faiz Subri met een vrij mooi trapje (speelt voor Penan AF in Maleise Divisie), oordeelt u zelf maar. Of hard getraind daarop of puur geluk. Wel een geweldige goal trouwens! Bewerkt: 15 januari 2017 door Votair Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 21 januari 2017 Rapport Geplaatst: 21 januari 2017 Zo afgaande op hoe het tot nog toe allemaal verloopt zou het me verbazen mocht Senegal de Africa Cup niet winnen, Ghana is een andere kanshebber, maar ze lijken er toch met kop en schouder bovenuit te steken. Dat is natuurlijk nooit een garantie voor een titel, maar ze lijken me favoriet. Reageren
aron24 Geplaatst: 26 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2017 http://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/darmstadt-ontslaat-ben-hatira-vanwege-banden-jihadisten~a4564e42/ Terecht ook als je het mij vraagt Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 31 januari 2017 Rapport Geplaatst: 31 januari 2017 Wauw, Senegal er uit op penalty's... dat is lichtjes onverwacht! :o Reageren
JasonStatham Geplaatst: 6 februari 2017 Rapport Geplaatst: 6 februari 2017 Wat een prachtige manier om je land naar toernooiwinst te knallen Ik hoop zo van niet, maar let maar op: Real geeft het weg met de inhaalwedstrijden op bezoek bij Celta en Valencia Reageren
JasonStatham Geplaatst: 26 maart 2017 Rapport Geplaatst: 26 maart 2017 Alles wat je moet weten over UEFA Nations League Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 23 april 2017 Rapport Geplaatst: 23 april 2017 Wat een Clasico! Een feest voor de neutrale supporter. La Pulga flikt het weer. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 21 mei 2017 Rapport Geplaatst: 21 mei 2017 Real Madrid kampioen van Spanje! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.