Silverbyte Geplaatst: 16 januari 2017 Rapport Geplaatst: 16 januari 2017 Vaste bezoekers van de Showroom weten dat ik wat bijklus als illustrator. Ik mag soms aan de slag voor tijdschriften of artiesten, maar maak in een creatieve bui ook nog wat vrij werk. Zie daarvoor ook mijn Instagrampagina. Hieronder wat werken van vlak voor en vlak na de jaarwisseling, Reageren
Visser23 Geplaatst: 16 januari 2017 Rapport Geplaatst: 16 januari 2017 Weer zeer netjes gedaan! Altijd wel leuk om naar te kijken; er is zooooveel om te zien in jouw tekeningen waardoor je ook echt de tijd moet nemen om alles waar te nemen. Ga zo door! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 16 januari 2017 Rapport Geplaatst: 16 januari 2017 Heel kleurrijk en grappig om deze aparte stijl van jou weer te zien. Mijn favoriet is de vrouw (of wat is het!? ) op het bankje. Hoe langer je kijkt naar een van de andere gebouwenplaatjes, hoe meer je ontdekt. Echt heel gaaf gedaan! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 16 januari 2017 Rapport Geplaatst: 16 januari 2017 Leuk dat je deze stijl nog steeds hanteert. Erg uniek! Vooral het kleurgebruik en het chaotische spreekt mij er van aan. De rest van je werken die op Instagram staan zien er ook gelikt uit. Vooral die van 'What's for dinner?' vind ik geniaal. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 16 januari 2017 Rapport Geplaatst: 16 januari 2017 Leuk dat je hier mee door bent gegaan. Het is wel een specifieke stijl, maar ik vind het zeer geslaagd, en velen met mij. Ga ik nu weer verder kijken en nieuwe dingen ontdekken. Reageren
Michael Geplaatst: 16 januari 2017 Rapport Geplaatst: 16 januari 2017 Ziet er weer erg netjes eruit zoals normaal Silverbyte! En je instagram pagina ziet er ook erg leuk uit. Het past wel met de witte, minimalistische thema van Instagram. Reageren
3L1077 Geplaatst: 16 februari 2017 Rapport Geplaatst: 16 februari 2017 @Silverbyte just browsing SoundCloud when... Reageren
Silverbyte Geplaatst: 16 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2017 Haha, nice! Een tijd terug heb ik voor Diepgraven Records een en ander gedaan als in-house vormgever. Nu al een tijdje niet meer voor aan het werk geweest, maar ik vind het tof dat je dit spontaan tegenkomt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.