dennisaap Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 ik ben bij dat wijf bij dat missie in het huis en krijg ik opeens een zwart beeld heel kut en kan ik niet meer verder kan iemand me helpen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Opnieuw instaleren denk ik? Heb je niet cheats gebruikt? En sla je de film toch over? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dennisaap Geplaatst: 31 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 hoe bedoel je ik gebruik cheats ja maar als ik op enter of spatie druk blijft het gewoon! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dennisaap Geplaatst: 31 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 en als ik opnieuw instaleer ben ik alles kwijt toch of niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sagek Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 d8 van niet. maar hoe dan ook. zo ver ben je tog nog niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dennisaap Geplaatst: 31 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 niet ver 3 dagen over gedaan man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Misschien paar keer de missie over proberen kijken als ie het dan niet doet. En anderes denk ik toch ook opnieuw installeren, misschien dat dit het probleem verhelpt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Backup dan gewoon je Savegame ( normaal blijft hij gewoon in GTA San Andreas User Files zitten ) als je hem deinstalleert. Kijk dan of dat het probleem verhelpt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dennisaap Geplaatst: 31 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 (bewerkt) ik ga morgen verder proberen om ie te doen en als ik hem opnieuw instaleer ben ikke dan nii alles kwijt??? kan je er nog iets op zetten mensjus Bewerkt: 31 juli 2005 door dennisaap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) ik ga morgen verder proberen om ie te doen en als ik hem opnieuw instaleer ben ikke dan nii alles kwijt??? kan je er nog iets op zetten mensjus Als je San Andreas deinstalleerd ben je niet je savegame kwijt. Dit gebeurt pas als je San Andreas helemaal verwijderd van je computer. Wat ook nog een manier is: Zet je savegame in dit topic en laat iemand anders de savegame voor je doen die dit niet heeft. Je kan je savegame uploaden via Rapidshare, zet dan de Download-Link in het Save-Game Aanvraag topic. Edit: Ga naar Rapidshare, druk op Browse, ga naar Mijn Documenten --> GTA San Andreas User Files ---> Dan selecteer je een van je savefiles. Screen: Edit2: Je hebt meer kans als je het in het topic zet wat ik aangaf... Bewerkt: 1 augustus 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dennisaap Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) hoe doe ik dat uploaden waar in mijn bestand ergen BIG SMOKE?? dit is mijn save game plz kan iemand er op verder gaan en dan terug zetten plz?? http://rapidshare.de/files/3541331/GTASAsf8.b.html na dat missie bij dat wijfie in dat met vuur omgeven huis!! plz :D laat maar al doned (gehaald dus) ty voor alle tips Bewerkt: 1 augustus 2005 door dennisaap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.