Jump to content

ontzichtbare mensen

Lance Vance Dance

Recommended Posts

Het klinkt bizar maar een vriend van mij heeft San Andreas op de pc geinstaleerd en terwijl hij het speelt verdwijnen telkens de personages. Ook bijvoorbeeld gangsters van de Ballas gang.

Iemand een idee hoe dit kan?:)

Kan ik hem misschien een advies geven;)

Mzzls, Lance Vance Dance :'D

Delen op andere websites

dat is bij mij ook, ook als ze dichtbij je staan dan zweeft alleen hun geweer in de lucht, maar dat manneke zie je niet. maar ik denkt dat dat aan m'n videokaart ligt, die is niet helemaall geschikt voor san andreas.

Delen op andere websites

Ik heb dit probleem ook eens gehad terwijl ik wel een goede videokaart heb (GF6600GT). als je te dicht in de buurt kwam van andere personen dan werden ze soms onzichtbaar, ook in de cutscenes van missies trouwens..

ik had toen ook de drawdistance multiplier mod geinstalleerd. Toen ik die er weer afhaalde was het probleem opgelost, voor mij althans

Delen op andere websites

ik heb dat ook vb al ik in kleedkamer in kledywinkel zoals Binco, en als er iemand langsloopt wordt die voor de helft onzichtbaar :?:cab:

oja, ff offtopic, als ik nieuwe auto's vervangd heb krijg ik dat ook maar in verre verte, weet iemand waaaraan het ligt? PM me anders ;) anders gaat hier scheef he ;)

Delen op andere websites

er zijn al velen topics hierover:

dus gebruik voortaan zoekfunctie 8)

maar ik zeg het nog wle even. update je drivers en als dat niet werkt je graphics lagerzetten. en als dat niet werkt gaat het je geld kosten oftewel een nieuwe goede videokaart

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...