thecreeperlordyt Geplaatst: 22 januari 2017 Rapport Geplaatst: 22 januari 2017 Ik heb een paar gratis auto's gekocht maar ik krijg ze niet weg weet iemand hoe dit komt Reageren
Tommie59 Geplaatst: 22 januari 2017 Rapport Geplaatst: 22 januari 2017 Weg uit je garage? Dan moet je ermee naar de Los Santos Customs en naar 'Sell' gaan. Reageren
coolguynl Geplaatst: 23 januari 2017 Rapport Geplaatst: 23 januari 2017 gratis auto's die je gekocht heb kun je niet verkopen tenzij er upgrades opzitten. die krijg je dus alleen weg als je een andere auto inplaats van de gratis auto ze ten dat kan alleen als je een auto van straat in een volle garage wilt rijden Reageren
GolfG60 Geplaatst: 23 januari 2017 Rapport Geplaatst: 23 januari 2017 De gratis Elegy's rij ik dan altijd het water in, dan zijn ze 'destroyed' en staan ze niet meer in je garage. Vervolgens mocht je een andere auto op zijn plek zetten, weet je gelijk welke Elegy je kan vervangen omdat er (Destroyed) achter staat. Reageren
Spoon0612 Geplaatst: 23 januari 2017 Rapport Geplaatst: 23 januari 2017 De gratis Elegy's rij ik dan altijd het water in, dan zijn ze 'destroyed' en staan ze niet meer in je garage. Vervolgens mocht je een andere auto op zijn plek zetten, weet je gelijk welke Elegy je kan vervangen omdat er (Destroyed) achter staat. Als je hem full tuned is het nog een bruikbare waggie hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.