jurrevg12 Geplaatst: 24 januari 2017 Rapport Geplaatst: 24 januari 2017 Hallo, Ik heb nog niet zo lang GTA maat ik weet onderhand wel hoe alles werkt. Ook weet ik hoe ik online races (bijv. stunt races) kan toevoegen. Ik heb nu in totaal 3 races toegevoegd. Maar laatst wilde ik weer een nieuwe race toevoegen alleen die komen niet bij mijn 'bookmarked playlists' te staan. Weet iemand weer hoe ik races kan toevoegen? Reageren
nolms Geplaatst: 24 januari 2017 Rapport Geplaatst: 24 januari 2017 Klopt, als je een race toevoegd komt ie niet in bookmarked playlist maar bij bookmarked jobs te staan. Daar kom je bij door in het pauze menu bij online naar play job en bookmarked job te gaan. Reageren
jurrevg12 Geplaatst: 25 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2017 Daar staan ze helaas ook niet bij. Heeft iemand nog een ander idee waar ze zouden kunnen staan? Of hoe ik ze op een andere manier kan toevoegen? Reageren
nolms Geplaatst: 25 januari 2017 Rapport Geplaatst: 25 januari 2017 Voeg je ze toe via de social club of in game? Reageren
jurrevg12 Geplaatst: 26 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2017 Via social club Reageren
nolms Geplaatst: 26 januari 2017 Rapport Geplaatst: 26 januari 2017 Heb je wel het goede platform geselecteerd in de social club, dat kun je hier veranderen: Reageren
nolms Geplaatst: 26 januari 2017 Rapport Geplaatst: 26 januari 2017 (bewerkt) hmmm, kan geen afbeelding toevoegen dus. Heb je hem wel op het goede platform staan? Bewerkt: 26 januari 2017 door nolms Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.