Mamaenpapaw Geplaatst: 27 januari 2017 Rapport Geplaatst: 27 januari 2017 Ik heb een paar legervoertuigen gekocht bij franklin maar vind ze negens, weet iemand waar ze staan ? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 27 januari 2017 Rapport Geplaatst: 27 januari 2017 Welkom op het forum! De legervoertuigen worden geplaatst in de hangars. Voor Michael en Franklin moet je eerst een hangar kopen op Los Snatos International Airport. In die hangar kun je ze dan laten spawnen. Trevor heeft zijn eigen vliegveld, Sandy Shores airfield. De hangars hebben ook een eigen icoontje op de mini-map, zoals een hangar eruit ziet. Hopelijk vind je ze! Reageren
Mamaenpapaw Geplaatst: 27 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2017 Ik ben al naar de airport gegaan, naar het icoontje. Daar staan al mijn gekochte vliegtuigen ( kan ik er tussen kiezen ) Maar staat niks anders Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.