teuntjuh Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 De mod heet GTA: SA-LVC en plaatst Liberty City naast Vice City in de Vice City engine. Die stap is al klaar, Liberty City zit nu dus in de Vice City engine naast Vice City. Het is nu zaak dingen te moderniseren en interieuren voor de gebouwen in Liberty City te maken. Daarna ga ik met iemand anders de missies en nieuwe gameplay functies coden. Als deze hele mod klaar is voor Vice City, gaan we met San Andreas beginnen maar we weten bijna zeker dat we San Andreas gaan vervangen met Liberty City en Vice City omdat we gewoon niet genoeg ruimte zullen hebben voor drie grote landschappen in 1 engine. Wat de auto's, de modernisering, de storyline, en screens betreft; alle info staat op GTAForums.com in dit topic: GTA: SA-LVC Topic op GTAForums.com Hier staat ook de beta van onze mod... Als je nog meer vragen hebt, PM me op GTAForums.com of reply daar op ons topic, misschien dat ik hier op PM's reageer, maar ik kom hier niet zo vaak, dus het beste is een van de eerste twee mogelijkheden. We hopen de mod mooi af te werken en snel aan San Andreas kunnen beginnen. We hopen op reply's! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.