GTAKevin023 Geplaatst: 29 januari 2017 Rapport Geplaatst: 29 januari 2017 Hoi allemaal, Ik heb met op steam BeamNG drive gekocht. Nou weet ik dat ik een slechte PC heb maar ik wou toch een poging doen om het spel proberen te spelen. Mijn verstand van computers is echt 0,0 dus ik hoop dat er iemand mij kan helpen. Als ik het spel open dan loopt het allemaal een beetje traag. En even later krijg ik de melding: BeamNG.drive has exceeded virtual memory limits. Using a 64-bit operating system is recommended. Nou weet ik niet wat dat betekend dus ik hoop dat iemand mij kan helpen. Gr GTAKevin023. Reageren
NicolaB Geplaatst: 1 februari 2017 Rapport Geplaatst: 1 februari 2017 Het betekent dat je te weinig memory hebt Ik heb nu een PC met 16GB RAM en daar runned BeamNG beter op dan mijn oude PC met 4GB ram. Maar goed, daar deed ie het wel op. Kijk anders terwijl je speelt eens hoeveel memory er in gebruik is (ctrl-alt-del, en dan memory) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.