Bass-E Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Waar zou je die Radio zenders kunnen downloaden, misschien ook grappig om naar de nieuwe radio zenders te luisteren als je niet aan het playen bent. Bij de vorige zat het er allemaal standaard bij maar ik kan ze bij San Andreas niet vinden, die mp3 bestandjes... ??? Reageren
Crifox Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 (bewerkt) Is al een topic over, gebruik zoekfunctie. Voor deze keer heb ik het ff voor je gedaan. KLIK Bewerkt: 31 juli 2005 door Crifox Reageren
Mpp Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 heb je san andreas op ps of ps2 pc dan kan je bij my user files liedjes zetten ps2 weet ik niet Reageren
Gunslinger Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 heb je san andreas op ps of ps2pc dan kan je bij my user files liedjes zetten ps2 weet ik niet Daar vraagt hij niet om. Hij wil de originele zenders beluisteren als hij niet San Andreas speelt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.