Wesley Geplaatst: 3 februari 2017 Rapport Geplaatst: 3 februari 2017 (bewerkt) Het is voor mij alweer een poosje geleden dat ik heb gewerkt met Photoshop; bij deze een plaat gemaakt voor mijn bedrijf: Plaatje is door mijzelf geschoten in Monument Valley N.P, Arizona (USA): De kolere, dit is even wennen! BB Codes werken TOTAAL anders dan vroeger. Kan iemand mij toevallig helpen hoe ik dit stukje tekst onder deze spoiler kan krijgen? XD *ik voel me nu echt oud .. * Bewerkt: 3 februari 2017 door Wesley Reageren
Nyltje Geplaatst: 6 februari 2017 Rapport Geplaatst: 6 februari 2017 (bewerkt) Ziet er netjes uit. Je ziet wel een soort vlekken in de achtergrond, komt dat doordat de kwaliteit van de foto te laag is? Mooie foto trouwens, 'k had niet door dat jij de foto gemaakt had. (eerst de plaatjes kijken dan pas lezen ) Ik krijg de tekst niet onder deze code. Maar het is dus [i mg] [/ img] (zonder spatie) Hij veranderd het steeds naar [i mg= ] Spoiler De kolere, dit is even wennen! BB Codes werken TOTAAL anders dan vroeger. Kan iemand mij toevallig helpen hoe ik dit stukje tekst onder deze spoiler kan krijgen? XD *ik voel me nu echt oud .. * Bewerkt: 6 februari 2017 door Big Boss Formatering fixed Reageren
Wesley Geplaatst: 6 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2017 57 minuten geleden, Nyltje zei: Ziet er netjes uit. Je ziet wel een soort vlekken in de achtergrond, komt dat doordat de kwaliteit van de foto te laag is? Mooie foto trouwens, 'k had niet door dat jij de foto gemaakt had. (eerst de plaatjes kijken dan pas lezen ) Thanks! Die soort van vlekken kan inderdaad goed kloppen aangezien ik ik daar echt in de woestijn zat en het waaide nogal hard. Dus helaas kreeg ik heel erg veel woestijn zand in en op mijn lens. Dus een tip voor degenen die daar ooit eens heen gaan, zorg voor bescherming voor je lens :-D Reageren
3L1077 Geplaatst: 10 februari 2017 Rapport Geplaatst: 10 februari 2017 @Wesley Damn, had dit precies gemist. Ik vind eht design er algemeen erg lekker uitzien. Moest ik wat willen mierenneuken, zou ik toch nog het volgende zeggen: -De bovenste zijde van je 'niet geroteerde' vierkant lijkt dunner te zijn dan de andere? -Misschien zou het een idee kunnen zijn om de W&M wat minder spacing te geven, en wat groter te maken? Uiteindelijk lijkt dat me toch het belangrijkste item uit je ontwerp te zijn? -Ik zou sowieso ook wel de 'coming soon' wat naar onder verschuiven. Heb je hem trouwens extra spacing gegeven, of is het font gewoon zo? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.