GTAKevin023 Geplaatst: 4 februari 2017 Rapport Geplaatst: 4 februari 2017 Hallo allemaal, Ik wil graag mensen van de xbox One uitnodigen om een keer een grote party te starten en in freeroam onze Sabre's te showen. De Sabre is mijn lieveningsauto in gta online en het lijkt mij vet om met mensen een keer te chillen. Lijkt het jou leuk? Reageer dan op deze topic. Als er genoeg mensen zijn die interesse hebben in de bijeenkomst dan wil ik graag een datum bespreken wanneer we online gaan. Heb je geen Sabre? Bouw er dan maar 1, of 2, of 6, of 10! Groeten Kevin Reageren
mekane Geplaatst: 4 februari 2017 Rapport Geplaatst: 4 februari 2017 op welke console ? als het op PC is dan ben ik graag van de partij ! Reageren
coolguynl Geplaatst: 4 februari 2017 Rapport Geplaatst: 4 februari 2017 5 minuten geleden, mekane zei: op welke console ? als het op PC is dan ben ik graag van de partij ! er staat duidelijk bij dat het om xbox one gaat. de sabre turbo is samen met de banshee ook 1 van mijn favoriete auto's jammer genoeg speel ik zelf op ps4 Reageren
Spoon0612 Geplaatst: 5 februari 2017 Rapport Geplaatst: 5 februari 2017 Ik heb er een in de garage staan. Zal hem binnenkort eens pimpen. Mijn X1 naam is Spoon0612. Voeg me toe, eventueel ook voor missies,Heists etc. Reageren
JariP Geplaatst: 5 februari 2017 Rapport Geplaatst: 5 februari 2017 Voeg me maar toe, gamertag: JariPriem Reageren
WAKALAKAJAKA Geplaatst: 8 mei 2017 Rapport Geplaatst: 8 mei 2017 Binnenkort maar weer? Zeg volgende week? Ben nu nog op vakantie ik voeg jullie toe als ik terug ben. Mijn gt: WAKALAKAJAKA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.