Jump to content

Vigilante Mission Leven en nog paar vragen


mrsdjhahn

Recommended Posts

Nee, als level 13 op het scherm komt mag je stoppen, dit level moet je dus niet spelen. Vind het zeer raar dat er bij jou geen armor komt. :s

k ben gewoon begonne met level 1, heb m in 1x uitgespeeld tot level 12. toen kreeg k een schermpje zo van je armor is nu 150. maar er veranderd nix. ook niet nadat k nieuwe armor heb opgehaald. toen level 13 begon ben k gwn gestopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, als level 13 op het scherm komt mag je stoppen, dit level moet je dus niet spelen. Vind het zeer raar dat er bij jou geen armor komt. :s

k ben gewoon begonne met level 1, heb m in 1x uitgespeeld tot level 12. toen kreeg k een schermpje zo van je armor is nu 150. maar er veranderd nix. ook niet nadat k nieuwe armor heb opgehaald. toen level 13 begon ben k gwn gestopt.

Of je hebt een bug, of je hebt iets veranderd, of je liegt dat je barst... :N

Link to comment
Delen op andere websites

Of je hebt een bug, of je hebt iets veranderd, of je liegt dat je barst...  :N

nee k lieg niet :t

k heb wel in t begin crashingprobleme gehad, maar die zijn nu echt afgelope...dus dan zal k wel een bug hebbe

EDIT :::

De onbrandbaarheid van level 12 brand blusse werkt wel :'D

Bewerkt: door Jeffkuh91
Link to comment
Delen op andere websites

nadat k level 12 had gehaald, ben k gestopt. er kwam ook een schermpje dat me armor nu 150 was. maar nee, er veranderd dus egt nix.

@Giorgo dus k moet level 13 ook spele ???

Neen level 13 moet je niet meespelen, maar zeker level 12 dis ik zei: speel tot er level 13 opkomt en dan kan je stoppen.

En dan gaat automatiscj je Armor tot 150 dan moet je geen Armor zoeken ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

nadat k level 12 had gehaald, ben k gestopt. er kwam ook een schermpje dat me armor nu 150 was. maar nee, er veranderd dus egt nix.

@Giorgo dus k moet level 13 ook spele ???

Neen level 13 moet je niet meespelen, maar zeker level 12 dis ik zei: speel tot er level 13 opkomt en dan kan je stoppen.

En dan gaat automatiscj je Armor tot 150 dan moet je geen Armor zoeken ofzo.

dat is dus precies wat k heb gedaan, maar t werkt gwn niet :?

Link to comment
Delen op andere websites

nadat k level 12 had gehaald, ben k gestopt. er kwam ook een schermpje dat me armor nu 150 was. maar nee, er veranderd dus egt nix.

@Giorgo dus k moet level 13 ook spele ???

Neen level 13 moet je niet meespelen, maar zeker level 12 dis ik zei: speel tot er level 13 opkomt en dan kan je stoppen.

En dan gaat automatiscj je Armor tot 150 dan moet je geen Armor zoeken ofzo.

dat is dus precies wat k heb gedaan, maar t werkt gwn niet :?

heb je het in een keer gedaan?

yes mijn 100ste post!

Link to comment
Delen op andere websites

heb je het in een keer gedaan?

yes mijn 100ste post!

jah dat lijkt me logisch :puh: anders zou t tog onbegonne werk zijn :t je begint iedere keer weer met level1

volges mij komt het vanzelf te staan als je dat heb gehaald

Link to comment
Delen op andere websites

volges mij komt het vanzelf te staan als je dat heb gehaald

nou bij mij niet dus...k gebruik wel trainer...miss ligt het daaraan...k ga nu t ff probere ( infinite armor uitzette en dan nieuwe ophale )...k edit wel als t werkt

EDIT :::

als k de trainer uitzet, werkt t wel...daar ligt t dus aan :klap:

Bewerkt: door Jeffkuh91
Link to comment
Delen op andere websites

heb je het in een keer gedaan?

yes mijn 100ste post!

jah dat lijkt me logisch :puh: anders zou t tog onbegonne werk zijn :t je begint iedere keer weer met level1

volges mij komt het vanzelf te staan als je dat heb gehaald

nou bij mij niet dus...k gebruik wel trainer...miss ligt het daaraan...k ga nu t ff probere ( infinite armor uitzette en dan nieuwe ophale )...k edit wel als t werkt

okkkeee. maar waarom duurt het eigelijk zolang voordat je psot als ik vragen mag?

Link to comment
Delen op andere websites

heb je het in een keer gedaan?

yes mijn 100ste post!

jah dat lijkt me logisch :puh: anders zou t tog onbegonne werk zijn :t je begint iedere keer weer met level1

volges mij komt het vanzelf te staan als je dat heb gehaald

nou bij mij niet dus...k gebruik wel trainer...miss ligt het daaraan...k ga nu t ff probere ( infinite armor uitzette en dan nieuwe ophale )...k edit wel als t werkt

okkkeee. maar waarom duurt het eigelijk zolang voordat je psot als ik vragen mag?

omdat k ondertusse ff vice speel, om dinge te probere om t probleem op te losse

Link to comment
Delen op andere websites

heb je het in een keer gedaan?

yes mijn 100ste post!

jah dat lijkt me logisch :puh: anders zou t tog onbegonne werk zijn :t je begint iedere keer weer met level1

volges mij komt het vanzelf te staan als je dat heb gehaald

Bij mij kwam die 150 armor er ook niet direct op hoor.

Moest eerst een armor gaan ophalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij kwam die 150 armor er ook niet direct op hoor.

Moest eerst een armor gaan ophalen.

t werkte niet omdat de trainer standaard op 100 armor staat, dus k moet die infinite armor uitzette en dan nieuwe ophale, dan staat die op 150. zet k die weer aan, staat die op 100 :ch: erg vaag allemaal maar oke 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...