Fabianotje Geplaatst: 9 februari 2017 Rapport Geplaatst: 9 februari 2017 Hallo, Ik heb GTA SA gekocht voor de PS3. Ik kan geen cheats invoeren. Alle cheats heb ik geprobeerd die op de websites staan. Zie ik wat boven het hoofd? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 9 februari 2017 Rapport Geplaatst: 9 februari 2017 1 minuut geleden, Fabianotje zei: Zie ik wat boven het hoofd? Welkom op het forum! Ik meen te herinneren dat je de de "schouderknopjes" met elkaar moet verwisselen. Dus waar er R1 staat, dien je R2 te gebruiken en vice versa voor L1 en L2. Zou je dat kunnen nagaan? Reageren
Fabianotje Geplaatst: 9 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2017 7 minuten geleden, FrankyFourFingers zei: Welkom op het forum! Ik meen te herinneren dat je de de "schouderknopjes" met elkaar moet verwisselen. Dus waar er R1 staat, dien je R2 te gebruiken en vice versa voor L1 en L2. Zou je dat kunnen nagaan? Ja, heb ik gedaan, maar ze doen het nog niet. Zit er iets in instellingen? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 9 februari 2017 Rapport Geplaatst: 9 februari 2017 Hmm, dat is vreemd? Zou je de zes sterren wanted level cheat kunnen proberen en kijken of die wel werkt? Reageren
Fabianotje Geplaatst: 10 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2017 16 uur geleden, FrankyFourFingers zei: Hmm, dat is vreemd? Zou je de zes sterren wanted level cheat kunnen proberen en kijken of die wel werkt? Doet het ook niet. Ligt het aan de instellingen? Of voer ik het verkeerd in? Of moet ik voordat ik de code type wat dien op een knopje drukken? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 10 februari 2017 Rapport Geplaatst: 10 februari 2017 1 uur geleden, Fabianotje zei: Doet het ook niet. Ligt het aan de instellingen? Of voer ik het verkeerd in? Of moet ik voordat ik de code type wat dien op een knopje drukken? Ik kan me niet voorstellen dat het iets met instellingen te maken heeft Cheats in de III-era games werken heel simpel, je tikt de knoppencombinatie snel achter mekaar in et voila.. Ook bij GTA:SA op de ps3 zou het moeten werken zolang je dus de schouderknopjes met elkaar omwisselt. Tik je ze in-game in en niet in het pauze scherm? Gebruik je een originele controller? Doet de controller het nog volledig? Ik weet echt niet waar het aan zou kunnen liggen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.