3L1077 Geplaatst: 10 februari 2017 Rapport Geplaatst: 10 februari 2017 Toen een vriendin me deze week vroeg om een ontwerp te maken de T-shirts die haar schoolteam zou gebruiken tijdens het lopen van de 'Antwerp 10 Miles' (Een van Belgiës grootste loopwedstrijden), ben ik ermee aan de slag gegaan, en hiermee gekomen. Heb hier ondertussen al eventjes niets meer getoond in de Showroom, dus bij deze... Het ontwerp zegt: SINT RITA RUNS 10MILES En de letters vormen dan een loopbaan, maar dat is wel duidelijk genoeg, hopelijk... Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 10 februari 2017 Rapport Geplaatst: 10 februari 2017 Erg leuk gedaan. Juist door het simpel te houden zal de tekst ook tijdens het hardlopen goed te lezen zijn, en het verwerken van die atletiekbaan is erg origineel. Reageren
3L1077 Geplaatst: 10 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2017 Thanks! Dit was hun eerste voorstel trouwens... Is hun eigenlijke schoollogo, denk ik. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 11 februari 2017 Rapport Geplaatst: 11 februari 2017 Je hebt er goed aan gedaan hun ontwerp links te laten liggen; veel te druk en onoverzichtelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.