JesseGtamodz Geplaatst: 10 februari 2017 Rapport Geplaatst: 10 februari 2017 Vraagje: Stel je gebruikt mods op een playstation en je word gebanned, word je dan alleen gebanned voor gta online of ook je PSN network?? tnx voor de reply alvast! Reageren
PrioX Geplaatst: 10 februari 2017 Rapport Geplaatst: 10 februari 2017 Zelf heb ik hier weinig verstand van, waarschijnlijk staat daar wel een ban op. Wat ik wel weet is dat het tegen de regels van Sony en Rockstar Games is om op een console of GTA Online te modden. We mogen je daarmee niet verder helpen. Reageren
thetorterra Geplaatst: 10 februari 2017 Rapport Geplaatst: 10 februari 2017 Pin me er niet op vast, maar volgens mij geldt dat dan alleen voor GTA Online Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 februari 2017 Rapport Geplaatst: 11 februari 2017 Je krijgt een ban van GTA: Online als je een modmenu krijgt van iemand die er op dat moment 1 host (zo werkte dat bij COD iig), maar je krijgt een console/IP-Ban van Sony als je ook je console zelf gaat hacken om hacks te gebruiken in games. Reageren
JesseGtamodz Geplaatst: 11 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2017 1 uur geleden, Ezra24rct3 zei: Je krijgt een ban van GTA: Online als je een modmenu krijgt van iemand die er op dat moment 1 host (zo werkte dat bij COD iig), maar je krijgt een console/IP-Ban van Sony als je ook je console zelf gaat hacken om hacks te gebruiken in games. Dus als ik het goed begrijp: als ik alleen maar een gemodde account gebruik, is het niet mogelijk om een consoleban te krijgen? (alleen een gta online ban) en kan ik dan geen gta online meer op geen een account spelen? tnx voor het antwoord btw Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.