Jump to content

Radicaal nieuw kledingsconcept


ThunderDuck

Recommended Posts

Lieve medemensen (en Belgen),

 

te lang hebben moslima's die net iets te serieus moslima zijn het monopolie gehad op verhullende kledingsstukken. De boerka is ons allen bekend, maar helaas nooit doorgedrongen tot de algemene couture van de vrouwen in ons land. Ik vind dat er iets aan gedaan moet worden. We kunnen het niet tolereren dat een allochtone minderheid gelaatsbedekkende gewaden draagt, en wij als autochtone populatie niet. We moeten die enge buitenlanders laten zien dat wij de baas zijn in ons eigen land! Daarom heb ik dit bedacht:

 

8CANZBN.png

 

Ik presenteer: De hoerka (optionele gezichtsbedekking weggelaten). De kans bij uitstek om onze homoseksuelen en sloeries eens en voor altijd op de kaart te zetten, als tegengeluid tegen de homofobe islamieten. We kunnen als land eindelijk zeggen dat wij ook een zwart gewaad bedacht hebben. Daar komt nog bij dat het stuk stof dat bij de boerka is weggelaten voor de ogen zit - een totaal nutteloos ontwerp. Wie heeft er nou ogen nodig als je man alles voor je moet doen? De hoerka lost dit probleem op. De opening in de hoerka zit op een functionele plek waar veel plezier aan beleefd kan worden.

 

Wat vinden jullie, waarde medeleden? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...