Jump to content

Petrol-/ Fuelmod

Recommended Posts

Geplaatst:

...mag ik daarop wijzen? Zag het niet zo gauw in het regelement staan. Ik heb er ooit zelf een topic voor geopend dat ik graag zo'n tankstation-mod zou willen zien en nu heb ik em elders gevonden (andere -internationale- site dus!). Weliswaar niet geheel perfect maar met een beetje geknutsel is 'ie best praktisch geworden. Vooralsnog zeg ik er niks over totdat iemand me erop wijs dat het niet 'verboden' is. Dus ga mij nie vertellen dat ik flauw doe of ben, ik wil gewoon geen 'warnings' of dergelijks aan me broek. Je kunt ook zelf zoeken met een zoekmachine en wellicht vind je wat je wilt hebben. Zo ben ik er in ieder geval achter gekomen.

Groetjes Stormy Weathers

Geplaatst: (bewerkt)
Je mag alles posten zolang je maar geen links naar een andere site plaatst.

Hmm... geen links dus?! Hoe moet ik dan vertellen waar je 'em kan vinden? Heb inmiddels al een PM gestuurd naar de Admin dus we wachten af...

Groet SW (...en nu ga ik slapen...)

Bewerkt: door StormyWeathers
Geplaatst:

Jawel hoor. Reclame mag niet, maar je mag best een link naar iets waarmee je anderen een plezier doet/kan helpen ;)

Geplaatst:

en die link van m'n tornado mod is wel verwijderd :duh: daar help ik toch ook mensen mee of doe ze er een plezier mee..

Geplaatst:

De link is www.gtaforums.com.

De Topic is "Back to reality" van cns.

Ik beschouw dit niet als reclame omdat ik er niets wijzer van word. Alle credits gaan naar cns! _O_ Gewoon tot dusverre de beste mod naar mijn mening!

Groetjes SW ;)

Geplaatst:

kan je alsjeblieft een link hier plaatsen die me daar naar toe brengt want ik heb gezocht, ik heb bij www.gtaforums.com bij search Back to reality ingetipt, toen heeft hij 22 bladzijdes gevonden en ik ging zoeken en NIKS gevonden :-(

EN IK WERD HELEMAAL :bonk::cab:

Geplaatst:
kan je alsjeblieft een link hier plaatsen die me daar naar toe brengt want ik heb gezocht, ik heb bij www.gtaforums.com bij search Back to reality ingetipt, toen heeft hij 22 bladzijdes gevonden en ik ging zoeken en NIKS gevonden :-(

EN IK WERD HELEMAAL :bonk::cab:

Oke... dit werkt wel denk ik...

www.gtaforums.com

-> gta modding - mission coding

-> back to reality (cns)

kan nie fout gaan zo! :)

Geplaatst: (bewerkt)

@ Studio Salamanca: Kijk, sommige mensen snappen soms het verschil niet tussen reclame, en een verwijssite. Voorbeeld: 1.Piete, dat is een coole mod. Jantje: Ja, op deze site heb je er nog veel meer!! dat is dus een soort reclame voor die site. 2.Pietje: Ik kom er maar niet uit, wie kan me helpen? Jantje: Hier, op deze site is een hulp mod ofzo, dan help je hem, geef je hem geen 'tips'.

Onntopic nu maar weer ;)

Bewerkt: door Freestyle

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...