LeeuwNick Geplaatst: 19 februari 2017 Rapport Geplaatst: 19 februari 2017 Hallo, ik probeer mijn zoon te helpen. Hij wil graag GTA5 spelen zonder missies te hoeven doen en niet online (want wil wel gebruik maken van zijn mods). Kan dit überhaupt en als het kan: hoe kom je daar? (ik moet steeds of online of story mode kiezen en bij die laatste kom ik gelijk in een verhaaltje met een partner in crime erbij) Hij wordt namelijk nogal gek van het feit dat je partner in crime moet volgen en bijhouden, omdat je er ander aan gaat. Hij wil gewoon ff lekker aanklooien zonder last te hebben van een van die andere figuren. Op voorhand véél (ik zoek namelijk al een ellendig lange tijd ;)) dank en vriendelijke groet, Rick Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 februari 2017 Rapport Geplaatst: 19 februari 2017 (bewerkt) Ik speel zelf (nog) geen V, maar als het je lukt om een 100% savegame te laden heb je waarschijnlijk geen missies meer. Er staat >hier< een 100% savegame (voor de PC) in de download-database van het forum. Succes. Bewerkt: 19 februari 2017 door _KoE_Mzungu Reageren
Tommie59 Geplaatst: 19 februari 2017 Rapport Geplaatst: 19 februari 2017 Als uw zoon die missie uitspeelt, dan is hij daarna vrij om te doen wat hij wilt. Dit is ook gelijk een tutorial voor de basisbediening van de game. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.