airsofter1973 Geplaatst: 26 februari 2017 Rapport Geplaatst: 26 februari 2017 Goedemorgen, Mijn zoontje wilde graag tracks maken om te racen maar daarvoor had hij een social account nodig. Dat heb ik aangemaakt en het PSN account daar aan gelinkt. Nu is hij alles kwijt. Levels, wapens, voortgang etc.... Is er iemand die weet hoe ik dit weer ongedaan kan maken. Ik hoor het heel graag!! mvg, Jeroen. Reageren
nolms Geplaatst: 26 februari 2017 Rapport Geplaatst: 26 februari 2017 Hallo, iets is er dan fout gegaan want dat zou normaal gezien niet horen te gebeuren. Het enigste wat je denk ik kunt doen is een suport ticket openen, dat doe je door alles hier in te vullen en het probleem uit te leggen https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new Reageren
TryX Geplaatst: 27 februari 2017 Rapport Geplaatst: 27 februari 2017 Wellicht moet je even wachten tot het gesynchroniseerd is.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.